KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Wednesday, December 6, 2017

Come back!

Assalamualaikum.

Wah tak sangka aku mampu mencoret disini lagi. Haha. Secara jujur, aku dah lupa kewujudan blog ni. Cepat betul urat putus lepas bersalin kali kedua ni ye. Haha
.
.
Actually tadi aku nak bukak email. Then, ntah macam mana aku tergoogle email adress aku. Padahal selalu cari application yahoo inbox je. Lepas dah google maka terbawa lah ke blog ni. Eh eh buat terkejut!haha.
.
.
By the way, hidup aku takde lah berubah mans. Haha. Have 2 kids. 1 boy 1 girl. Alhamdulillah syukur atas rezeki yang dianugerahkan Tuhan.
.
.
Kerja? Hurmm masih dlm fasa mencari kesempurnaan itu payah. But, enjoy je lah. Keep pray. Inshaallah ada nanti.
.
.
So, ini dinamakan quick update. Hihi. Masih ada lg ke follower aku? Krik krik.
.
.
Till then, jumpa lagi. Nanti aku nak update pasal anak kedua aku. Baby Miracle. Which is aku rasa dia sangat special. Hihi.
.
.
Ok bye. Jumpa lagi.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...