KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Wednesday, April 16, 2014

Takut

Assalamualaikum.


Pernah tak korang rasa takut yang amat bila mahu berhadapan dengan seseorang?
Bukan sekadar nak mengadap muka dia je, malah mahu dengar suaranya juga amat menakutkan.
Bukan nak jumpa pun, cuma nak call- tu pun aku berfikir panjang-panjang panjanggg dulu sebelum dial no phonenya.

Pehhh, takut yang amat.
Dalam hati duk zikir Ya Latiff Ya Latiff Ya Latiff

Mudah-mudahan dilembutkan hatinya.

Nak bercakap je pun, nak tanya pasal kerja bukan nak mengorat pun.Haha
Tapi dalam dada ni dupdap dupdap duk rasa.
Nerves bak hang
Tunggu orang sebut 'sah' masa akad nikah dulu pun tak nerves cenggini.
Haihh. Berpeluh-peluh. :D

Sepanjang aku hidup kat bumi ni,
Aku hanya takut pada 4 orang,
Setakat hari ini lah.

1. Arwah Ayah.
2. Sr Azlan Raofuddin-lecturer qs masa kat USM.
3. En Jawa*** Dollah- Bekas Bos Kel***
4. W** Hass*n(Bukan nama sebenar)ekekek

Di mana keempat-empat mereka mempunya watak yang sama.

Macam SINGA.
Eh tak, macam NAGA.

kerja NAK TELAN orang ja!!

Cakap sikit nak marah, nak tengking!

Ingat aku apa. Aku ada perasaan tahu.

Atau sebenarnya mereka bukan marah pun, tapi cara/watak diorang dah macam tu sampai aku jadi gerun.
Haiiihh.


Cemana ni, sekejap lagi aku kena call orang no 4 tu.
Tanya pasal kerja, tapi dalam dada ni ya ampun tak mahuuuu.
Rasa nak berhenti kerja serta merta!
Hahaha.

Kalau mereka tu macam En Ammar dalam drama Anugerah Terindah slot Samarinda TV3 jam 10.00 mlm hari Rabu dan Khamis tu tak apa lagi.
Walaupun garang tapi boleh tahan lagi.
ehem ^^

Setidak-tidaknya garang tapi muka hensem yang amat lega la jugak.
kahkahkah.

ni dahla perangai macam naga, rupa pun elok sikit dari hantu jembalang kubur
cemana ntah jembalang kubur.hihihihi

eh, tak baik kutuk orang!
eh, terkutuk bapak sendiri pula sebab dah masuk dalam senarai no 1 tu. Haha :'D
Tak laaa, bapak aku tu terkecuali lah dari jembalang kubur tu.
tengoklah anaknya rupa cemana
kan jauh beza jembalang kubur dengan rupa puteri rosalinda ayamor nih!
Kahkahkah.


Adeh,
Penat dah mengeluh.
kan bagus kalau tak perlu jumpa dengan orang-orang yang wataknya macam ni.
Penatnya nak berhadapan.
Penatnya nak tahan telinga
Penatnya nak zikir Ya Latif Ya Latif tiap kali nak bercakap dengan dia
Penatnya nak hadap kerenah dia yang ntah apa-apa!
Penatnya Ya Allah.
Penat sungguh.

Hmmm.


.

.

.

.

.

.



P/S: Ada orang kata mengadu perihal bos/kerja kat blog adalah tak profesional langsung! Haihh.. Dah tu nak mengadu kat sape? kat ko yang cakap tak pro tu ke?? Lagilah hampeh!!

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...