KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Tuesday, October 1, 2013

Duhai kerja, pemberi rezeki, be nice to me. Aku capek :'(

Assalamualaikum.


Tinggalkan sekejap dunia majlis pertunangan mahupun perkahwinan yang bakal menyusul.

Hari ini penat sangat-sangat.

Bergelumang dengan debu dan habuk di tapak.

Bermain-main di celahan dahan kelapa sawit.

Berkampung dalam kesejukkan tika hujan dan angin ribut menyerang.

Menyelusuri bukit-bukit, tanah merah dan naik turun jalan yang buat pinggang aku rasa macam nak patah.

8.00 am sehingga 8.00 pm bekerja pada hari ini cukup membuatkan aku lelah dan letih.

Aku penat.

Mampukah aku bertahan untuk 18 bulan lagi.

Untuk hadap perkara ini.

Kunyah dan Telan.

*Sigh.

Mampukah?



 Laluan ke tapak macam hareemmmmm.















In fact aku sukakan cabaran.

Sesuatu yang baru untuk aku pelajari.

Pengalaman berharga yang mungkin tak akan berulang.

I am tough, i am okey.

Tapi kali ini, 

Seriusly, aku totally flat!

But,


.

.

.

.

.



Aku takkan menyerah kalah.







P/S: Semoga mendapat berkat :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...