KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Saturday, September 28, 2013

Persiapan Bertunang#1 :Hantaran

Assalamualaikum.


Alhamdulillah tarikh tunang dah pun ditetapkan. Hehe.
Tak sampai sebulan dari sekarang tapi aku yilek cool-cool tak buat apa-apa pun.
Hari-hari berlalu begitu saja tanpa persiapan.
Hahahaha.

Dah penat orang duk membebel kat aku.
Macamlah aku heran. -..-
Tunang je kot.
Nak buat persiapan apa la sangat kan.

Ala, pakai je la baju yang dalam almari tu. Haha. 
Baju yang pergi kerja baju tu la untuk bertunang pun.
Hahahahaha.
Adakah aku insan yang tak ada perasaan???
Atau telah dilenyapkan perasaan itu buat masa ini?

Sigh.

Oh, sungguh tak berperasaan.  

-..-


Ni list hantaran bertunang kite nanti.


Kite untuk dia

1. Sireh junjung + cincin-done
2.Baju Kemeja-done
3.Sampin untuk akad nikah nanti.-done
4. Kek-not yet
5.Buah-buahan-not yet


Dia untuk kite

1.Sireh junjung + cincin-done
2. Kain-done
3. Kain-done
4.Kek-not yet
5. Buah-buahan-not yet



Sekarang ni kite gigih duk gubah dulang hantaran. Buat sendiri jer.
Kan pengantin bajet.
Semua sendiri.
Haha.

Phew, perlukan skill menggubah bunga.
Aku ni kalu gubah bunga konfem fail.
Hahaha.

Tengoklah nanti jadi ke tidak.
Gambar non-hado ye,sebab tak siap lagi.

Kang dah siap aku tempek kat sini.
Hahahaha.

Eh lupa, tema bertunang kite adalah pink + putih.
Hihihi.


Ni haa contoh gubahan hantaran kite.
Tapi ni encik google punya.
Kite punya lebih kurang cenggini lah.


Apasal aku bertukar jadi kite nih!
Huhuu..
Kite sedap sikit bunyinya :p


Itu saja buat masa ni ok. Nanti kite update lagi.





P/S: Semoga Tuhan berikan aku kekuatan. :'(

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...