KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Saturday, October 5, 2013

Makbulkanlah doaku Ya Allah. :'(


Kadang-kadang kita terpaksa korbankan perasaan sendiri demi melihat orang disekeliling kita bahagia.

Jadikanlah aku seorang yang sabar dan redha menerima takdirMu Ya Allah.

Jika ada keberkatan dan rahmatMu dari setiap perbuatan baik yang aku lakukan demi orang-orang yang aku sayang disekelilingku, maka kau hadirkanlah kebaikkan untukku, kau bahagiakanlah aku, kau permudahkanlah urusanku.

Janganlah kau buat aku rasa terbeban dan merasa susah. Kau lapangkan lah.

Demi mereka, aku sanggup ketepikan kepentingan aku.

Demi mereka, aku percaya kebahagiaan aku adalah dari keredhaan mereka.

Redhailah jua aku.

Sungguh, disepanjang jalan hidupku, aku tidak pernah merasa sesempit ini.

Aku mohon dariMu, tenangkanlah aku.

Hadirkanlah kebaikkan untukku.

Amin.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...