KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Sunday, March 28, 2010

peningkatan hormon estrogen membuatkan aku berada ditahap yang agak membahayakan diri.

lama aku tak muntahkan segala isi hati yang tak larat aku nak tanggung.tinggi ibarat gunung himalaya.tak terdaki.

nah!
ini untuk kau.

kau yang amat menjengkelkan bagi aku.berambus lah kau.

kau cakap kau dapat apa yang kau mahukan.sentiasa dapat.tapi kau tak pernah nak bersyukur.kau manusia riak.patutnya Tuhan tukar muka ko jadi muka kambin.ko perasan kau kacak.sume pompuan suka ko.weh, bukak mata ko besar2..harijadi ko nati aku hadiahkan ko cermin bg ko tilik dalam2.

kau suka yang cantik.kau mahukan yang tu.nah.ambik kau.peramlah sampai beranak doploh.kemam telan sampai ko kenyang.harap-harap ko tak mati kebulur.kau nak yang kaya.kayalah yang kau dapat.kau nak yang seksi.pakai baju bagi nampak banjaran titiwangsa.itu yang ko nak kan.aku hanya perempuan kampung yang tak reti nak berfesyen ala2 artis yang bila dipandang boley terbeliak bijik mata.aku cantik semulajadi kot.haha.ko mana dapat menilai kecantikan aku sebab mata hati kau dah tertimbus dengan dosa.

dan sekarang knapa kau nak mengeluh?terhegeh kat aku macam peminta sedekah.weh!peminta sedekah lagi mulia dari kau tau tak.kau patut aku pijak jer.tak payah duk heran kalu kau di tempat yang kedua.sebab itu mmg taraf ko.tu pom kalu tempat ko yang kedua dalam hati mereke.kalu yang ke lapanbelas lagi padan muka kau.kau bukan nak yang setia.so ape yang kau nak begang.mmg itu yang patut kau dapat pom.mengonglah kau.tilik muka dulu.

.waklu!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...