KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Friday, March 12, 2010

kau.super cheaper.

yes.itu utk kau.
siapa?
kaulah..

kau lelaki yang-senang-didekati..bila senang nak dapat bukanke itu murah..berdasarkan kata-kata kamu.aku buat konklusi. perkataan C-H-E-A-P-E-R mmg teramat sesuai utk kau.

aku tak paham mgapa ada makhluk aneh yang tak rase dirinya aneh..ah..kau tutup mata kau utk menilai siapa kau.memang kau tak nampak.nak aku bg lampu spotlight atas kpala kau.biar nampak terang-terang.jelas-jelas.baru bahu kau tak terhinjut kerana terkejut.biar mata kau bukak seperti kena robek.mulut kau lopong.nak lari terkankang jatuh balik cium tanah.

kejinya ayat aku.haha.setan dah sipi-sipi.jadi malaikat jaga hati org pom penat jugak.buat part time jadi setan dapat dosa.esok-esok Tuhan bg tiket free ke neraka.hambik kau.*sigh

*tarik nafas*

bertenang.bukan kalut cuma menyampah.meluat macam nak muntah.kalau boleh aku nak luah.bagi bukak mata kau yang sedia katup.kau belum knal bahasa perempuan.wah.indah dipandang.disentuh.tapi disentap kasar bila kau mula nak rasa nyaman.aku perempuan.dan aku tahu spesis aku.kaulah lelaki bodoh.mudah percaya pada setiap untaian kata.terluah dari bibir mulus.terpedaya dengan pandangan telus.aku boleh berlakon.sisi malaikat mahupun setan.ikut kesuaian.mana satu yang aku mahukan.bukan susah.perlukan modal senyuman menawan.lirik mata menggoda.ayat-ayat manja.dan aku dapat apa yang terlintas dihati..ah.begitu mudah..dan kau.jangan perasan.kau hebat.boleh dapat.hidup penuh permainan.aku.perempuan mana nak heran.sekali aku libas kau jugak yang parah.

hari ni kau berada diatas.sampai tak nampak yang dibawah.jalan terasa luas.tak terasa sempit-sempit.dabik dada muka riak.lupa mana asal kau.panjat tinggi-tinggi tak penah rasa gayat .kau patut rasa takut.sebab masanya kau akan kebawah.dan aku perempuan.dekah-dekah ketawa meriah. senang hati.bodohnya kau sang lelaki.jangan pandang aku anjing kurap takde kaki.




P/s:lazat menjadi perempuan

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...