KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Monday, March 8, 2010

cerita aku sama dgn kau.

jalan2.jenguh2.jenguk2.intai.toleh.nampak dia.
apa?

aku jumpa entry pasal OPTION.dan aku berminat nak tulis pasal nie.knapa?sebab aku pom ader option atapon pilihan.aku ader banyak.wah.tamak nampak.haha.

yer.btol.aku ade banyak pilihan.yang belum aku pilih dan aku akan pilih nati.mungkin rezeki aku barangkali.alhamdulillah.rezeki yang datang sebab aku tak tido lepas subuh kot.hehehe.

PILIHAN.perlu kita pilih yang mana satu.tak kira kita nak judge atas dasar apa.yang penting kita suka dengan pilihan kita.aku suka ker??yapp.suka sangettttt..

hmm...bak kata dia.dah lama aku asyik menjaga hati org.hati sendiri tak terjaga.dah lama aku asyik memikirkan kepentingan org.dah terlalu lama aku membiarkan org meletakkan aku jauh terpesorok di tapak kaki mereka.dah lama aku membiarkan kau hidup bergelak tawa.aku masih pikir perasaan org.aku masih jaga hati mereka.walaupon dibalas dengan tahi.

sudah tiba utk aku bangkit.pedulikan pasaan org.hati aku lebih utama.kepentingan aku yang harus dijaga dulu.kau peduli ker apa yang aku peduli pasal kau.maaf andai kau kata aku pentingkan diri sendiri tika ini.yap!betol.memang aku pentingkan diri sendiri.sebab dah terlalu lama aku biarkan kau diatas.padan muka kau.muka aku?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...