KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Thursday, April 1, 2010

hari ini adalah hari khamis di mana pada tarikh ini sy dilahirkan oleh ibu sy.panjangnyer tajuk entry.

tidurku dikejutkan oleh bunyi alarm..tgok jam 12.00am..tertera di skrin telephone..


'my birthday 23yrs old'

oh!itu bunyi reminder..gile ape..birthday sendirik pom buh reminder weh!bukan ape..takot lupa..maklumlah aku sekarang tgah dilanda kenyanyukan yang nyata...uh!aku tipu je.saje jer buh reminder sebab nak penuhkan note kat dalam kalendar henset.hehe..aku suka buat mcm tu.buh note2 kat kalendar henset..korang pom ader habit yg sama tak..atau aku jer yang pelik..tak cukup note kat diary dalam henset pom nak taruk..bnda merapu2 pom aku taruk..contohnya begini..

'esok bawak selipar jamban p keja' atau 'jgn lupa bawak balik kalkulator' tak pom note poyo yang bertulis 'ari ni aku jumpa lelaki yang mempunyai jari yang cantik' sengal tak?tak?dem!

suka ati aku la nak tulis per..aku cit bit sampai lembik ker..fall in love gan org utan ker..ok.aku telah merepek sekarang.berbalik kepada cerita asal.tiada iklan ubat gigi di sini.oleh itu anda dinasihatkan tidak menyalahgunakan harta kerajaan.back to main story ialah pasal mybirthday..melalut sampai india tak tau carik jalan pulang sendiri.singgah sekejap kedai kopi mak leha.ok.merapu again!

Hotlink:Selamat Harijadi!Nikmati panggilan suara Maxis ke Maxis PERCUMA pada 01/04/10.Ganjaran hotlink untuk pelanggan setia kami.Caj biasa dikenakan utk servis lain.

waaaaaa...yg PERCUMA tu yang aku nak..tapi..tapi...tapi....nak tepon saper...adeh!!!!kau bg coll pree kat aku pom maxis tak untung ko jugak..aku tak pakai pom..bg balik kat ko lah!tak pom aku tepon project manager aku tanya pasal kerja..cakap lama2..kan free kan..haha..silap hari bulan bini dia angkat.eh jangan.tekan no 012-47xxxxx..sepatah hello.dua tiga patah ucapan hari lahir..dan ayat seterusnya ialah 'sy nak tidurlah awk.esok kerja.ila pom tidur la.kan kerja' uwaaaaaaaaa.......tak bestnyer!!!!aku yg kol ko kot.bukan pakai kedit ko pum..tak luak pom kedit ko..aduh.sedih aku..takpe lah maxis.aku simpan lah panggilan percuma yang ko tawarkan tu.buley tak nak postpone utk bulan depan????dan bulan2 seterusnya..ingat bapak ko punyer??

kalau lah hari ni dapat cuti.ramai org cuti ari nie.tapi aku hari org cuti aku kerja gak..pagi2 dah kena p site wat valuation ngan konsultan.panas gile hari ni.menggelupur aku..balik opis semula 3.30pm..aku tak makan lagi.takde selera kot nak makan.kalut2 wat report utk this sunday morning.sampai 6 pm..perut berkerut2 lapo..sabarlah perut.tak saba nak balik..kemas2 barang nak balik jalan dua tiga langkah opismate ajak makan cendol pulak.nak tolak perut lapo.awal lagi kot baru 6pm..berniat nak makan cendol tapi tersasul masuk secret resipi..huhu..sebenarnya kedai cendol tutup..kesimpulannya dapat gak la aku makan kek dihari jadiku yang memang langsung tak meriah.tak bermakna.tak bernilai.dan yang tak tak tak seumpamanya..alahai..

1 comment:

  1. siannye org tu..alaa muda lg cik ila,hee btw hepi belated besday~;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...