KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Sunday, February 28, 2016

Mishary 7 bulan

Assalamualaikum.


Mishary dah 7 bulan pada 17/02/2016 haritu. Yeayy!!

Update perkembangan 7 bulan.





1. "Mama"

Bila dia nangis atau merengek, Mishary dah pandai sebut Ma.....Ma.....haha. comel je kan. Pastu aku pun, iye, iye. Kekekeke.

Bangga jap anak pandai sebut Ma. :')







2. Memanjat

Ya Rabbi, aktifnya bukan main lagi.

 Kadang aku sendal dengan bantal konon buat kubu pertahanan. 

Tapi dia berjaya melepasinya dengan begitu gigih sekali :p

Dia dah pandai panjat bantal. Kadang seriau je bila dia mau terjun katil. 

Nampak gayanya aku dah tak boleh tidur atas katil dah, kena tidur bawah la pulak.





3. Duduk

Mishary belum teror merangkak, tapi sekarang dia belajar untuk duduk. Walaupun masih bergoyang gayanya. Haha.

Nampak macam nak langkau step dari merangkak terus duduk. Alahai anak.








4. Berdiri

Jangan tak tahu, Mishary boleh berpaut pada bantal kemudian bangun berdiri. Pehhh hebat pulak rasanya. Haha

Kadang dia berpaut pada badan aku kemudian bangun berdiri. Gaya cam dah besar je padahal merangkak pun belum ni.

Agak2 macam dia nak belajar berjalan. Huhu. 

Sebab bila dia berdiri tu dia dah pandai bukak langkah satu dua kemudian jatuh. Hahaha.

 Tapi aku masih pegang tangan dia laa. Bukan dia jalan tanpa dipimpin oleh aku lg.


Advance betol ko nak :')





2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...