KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Saturday, July 11, 2015

Diari Mama#6- Are you okey baby?

14/12/2014

Sejak semalam dan harini perut tak ada rasa apa-apa. Tegang ke, pedih ke, mild pain ke.Memang langsung tak rasa apa. Selalunya dalam sehari tu mesti ada satu tanda, paling kerap adalah perut rasa tegang. Tapi kali ni, tiada.

Risau. Of course. Tambahan pula bila bangun pagi perut lembik semacam. Tak rupa macam sebelum ni.

Gigih cari upt lagi. Terus test. Alhamdulillah line kedua keluar dulu dari line first.hehe. Pekat. Cd47, dpo31, 6w 4d :)

Sebenarnya aku risau. Jika sebelum ni aku pernah dapat line terang kemudian a a week later aku upt lg line kedua semakin kabur, aku dah agak something wrong. Dikukuhkan dengan suhu drop 2 hari berturut-turut buatkan aku semangat untuk repeat test entah untuk kali ke berapa. Dan pengakhirannya seperti yang ku jangka, bleeding dan miscarriage.

Nauzubillah. Mohon kali ini, Tuhan jaga kandungan aku sebaik-baiknya. Berilah kami peluang untuk jadi ibu dan ayah. Jangan di duga kami lagi. Baby, kuatlah!We are waiting for you.  Moga-moga kali ini, memang rezeki aku.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...