KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Monday, July 21, 2014

23 Ramadhan 1435H

Assalamualaikum =)


May, Jun, Julai ; Lama sungguh kesayangan ini ditinggalkan.
Maklumlah dah ada kesayangan lain.
Hehehekk. :p

Owh, selamat menyambut Ramadhan.
errr, walaupun cuma tinggal 7 hari lagi baki ramadhan, rasanya masih belum terlambat nak ucap, kan?

:'D

Alhamdulillah, Ramadhan kali ni aku dapat puasa penuh. In Shaa Allah.
Syukur Alhamdulillah, atas nikmat dan kurniaan dari Allah.
Berkat Ramadhan Allah berikan rezeki melimpah-limpah untuk aku dan suami.
Terima kasih Allah :D


*terharu*

Marilah kita sama-sama meningkatkan amalan di bulan yang mulia ini.

Aku berusaha untuk jadi hamba Allah yang lebih taat (in shaa Allah), cuba menjadi isteri yang terbaik untuk suami yang aku sayang ( dunia dan akhirat, in shaa Allah), dan cuba menjadi seorang ibu yang baik untuk anak-anak suatu hari nanti. In Shaa Allah. Atas izin dariNya, moga-moga hasratku ini tercapai. Amin.





P/S: Terima kasih Allah. Syukur, Kau makbulkan doa-doaku. Kau jawab setiap esak tangis dan rayuanku dengan sesuatu tidak aku jangka, Alhamdulillah atas kasih sayang ini. =)

Jumaat, 13Ramadhan 1435H. Tarikh yang amat bermakna diseluruh hidupku T_T

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...