KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Sunday, October 27, 2013

Idea#8-Wedding Theme Colour

Assalamualaikum.


Selesai majlis pertunangan marilah kita mula dengan persiapan kahwin pula :)

Sebab ramai ahli keluarga duk tanya pasal warna tema sebab nak tempah baju siap-siap katanya,
amboi..bakal pengantin ni baju pun tak pilih lagi diorang dah siap nak tempah baju dah.
Over pada pengantin nih.Hehe

Sebenarnya aku pun masih lagi keliru tentang warna tema. ^.^
Mula-mula fikir nak warna soft, 
Sebab aku suka sangat dengan warna-warna pastel.
Tapi Mr Tunang tak suka, katanya warna buruk.
Nanti tak naik seri.
Hohohoh.
Nak berseri jugak dia. =.=

Demimu sayang, ku turutkan jua. :'D

Jadi aku batalkan niat aku untuk pilih warna soft/pastel.
Dari dulu-dulu lagi aku nak pelamin warna putih.
Bagi aku putih tu cantik.
Nampak suci.
Huehue.
Jadi nak kontra dengan warna background haruslah cari baju warna yang ceria-ceria.
Nanti dalam gambar barulah bom kebabom gitewww.
Haks.

Mr Tunang suka warna hijau.
Semua benda dia nak hijau.
Aku pulak suka pink.
Semua benda aku nak pink.
Hahaha.
Kan dah berbeza jalannya itu.

Apakata kita gabung.
Hijau + Pink.
Baru muafakat membawa berkat.
Kan?

Taklah gaduh tarik-tarik rambut kalau tak ikutkan kehendak hati masing-masing.
Hihi.

Tapi tak jumpa lagi baju yang combine warna HIJAU + PINK
Ada, tapi tak jumpa lagi.

Kita tengok sajalah combination warna-warna ni dulu.


LIME + PINK



TIFFANY BLUE + YELLOW




PURPLE




 MINT GREEN





NAVY BLUE + WHITE



GREEN + PEACH + ORANGE




YELLOW + GREY




EMERALD GREEN




PEACOCK/RAINBOW



SOFT COLOUR



BABY PINK



YELLOW + SILVER




LIME + NAVY




ROYAL/NAVY BLUE + PURE WHITE


 TEAL




TURQUIOSE



RED


NATURAL CHIC/WHITE




TEAL + TANGERINE




HOT PINK


Pening tak tengok macam-macam warna?

Berpinar mata kite +_+

hehe.


Jadi, bride to be sekalian.

Warna apakah yang cantik di badan korang?

Pilih-pilih.



Kadang-kadang, baju atau warna tu sangat cantik pada mata kita.

Tapi bila letak je kat badan terus tenggelam.

Hihi.


Jadi, kena try dulu baru boleh cakap cantik ke tidok.

Sebab baju yang cantik pada orang lain tak semestinya nampak cantik pada kita.

Sebab warna kulit dan saiz tubuh yang berbeza akan mempengaruhinya. :)




Semoga dipermudahkan urusan kita.

:)






P/S: Banyak betol idea dalam kepala otak ni. Nak tersembur-sembur keluar. heee. Rileks.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...