KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Friday, September 13, 2013

Sayang Kamu-kamu-kamu-kamu semua my dear friends!

Assalamualaikum.


Tak tahu nak mulakan ayat  macam mana. Haha. 
Aku sebenarnya terharu punya kawan-kawan yang sangat concern pasal aku. Hehe.
Aku hargai sangat-sangat.
Sayang korang semua lah. 
--<3 p="">

Since, aku dah maklumkan yang aku bakal berkahwin, semua macam excited!!!
Hahaha. Dan paling kelakar, excited diorang kalah excited aku yang nak kahwin ni.

Diorang siap syorkan warna tema untuk aku.
Padahal, aku masih tak fikir pasal warna tema pun lagi. Haha.

"Ila ni, semua tak pikir lagi"

"Gila kau. Majlis kahwin kau tu cuma tinggal beberapa bulan saja lagi, takkan tu pun kau belum fikir"

"Kau ni kan, macam orang taknak kahwin je aku tengok!"

"Kau jangan, nanti bila dah dekat kau kelam kabut."

 Hahaha. Over kan diorang.
Aku rileks-rileks lagi apa.

Kawan aku tanya, dah siap beli ke barang-barang hantaran?

Aku jawap, masih tak fikir nak letak apa. Haha.

Bengangnya dia kalah pengantin tau.

Entahlah,aku ni sangat cool kot. Macam hebat je boleh settle semua dalam masa tak sampai 4 bulan dari sekaranggg!!!

Hahaha.

Ok, lah. Aku dah booked pun bridal minggu lepas. Sebenarnya dua minggu lepas lagi tapi aku kanselkan balik sebab rasa baju tu tak sesuai untuk aku dan tak ada pilihan lain. Jadi, terpaksalah burn duit deposit RM200. Huuu, nak buat macam mana, Redha aje lah.

"Kau bertunang tak?"

"Bertunang."

"Bila bertunang?"

"Lagi 35 hari."

"Abis tu dah siap semua barang hantaran, baju semua?"

"Belum buat apa-apa lagi."

"Haaaaa???"
(Sambil tepuk bahu aku dengan lajuuu sekali. Sakit gila.)

"Kan, aku dah cakap, kau macam bukan orang nak kahwin, apatah lagi nak bertunang yang tinggal beberapa hari je."

Hahahaha.


Lepas tu,masing-masing sibuk cakap pasal warna baju lah.
Warna tema lah.
Pelamin lah.
Doorgift lah.
Baju nikah lah.
Khemah lah.
Gulai lah.
Kad jemputan lah.
HIV test lah.
Baju nikah lah.
Kursus kahwin lah.
Baju sanding lah.
Tempat beli bunga lah.
Honeymoon kat mana lah.
Anak lah. Eh? :p


Macam-macam lah!!
macam peluru masuk telinga.
dush dush dush.
zuupp zuupp zuupp.

Sampai aku rasa rimas nak tutup telinga je weyy!!

SEMUA BENDA AKU BELUM SETTLE LAGI!!



Rileks ah,

Masih ada 4 bulan lagi kan.

Lama lagi tu.


Haha.




P/S: Cepat pula masa berlalu. Alahai. Baru sedar sekarang dah pertengahan September. Wuhuu :'(

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...