KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Friday, May 3, 2013

Aurat

Assalamualaikum.


Aku cuma mahu share video ini sebagai peringatan untuk diri aku sendiri.
 Aku sentiasa memohon kepada Allah supaya jadikan aku seorang wanita solehah. 
Mungkin bukan hari ini, bukan esok, tapi inshaalah suatu masa nanti. :)

Memang sekarang aku belum cukup sempurna.
Banyak kekurangan dimana-mana.
Tapi aku tak lupa untuk berdoa.
Supaya kita sama-sama sentiasa mendapat hidayah dari-Nya 
untuk sentiasa berubah ke arah kebaikan.

Ke jalan yang diredhai-Nya.
Supaya setiap saat dan ketika kita tak lupa yang di atas sana.
Sentiasa patuh pada suruhan dan ajaran-Nya.
Mengikut jalan yang dipandu Al-Quran.

Inshaallah. Doakan saya.
dan juga semua wanita diluar sana :)



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...