KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Sunday, March 27, 2011

Kenali mata syaitan.

kerja hari ini sangat memeningkan.
dimarahi seperti yang sudah-sudah..
diadu domba segala..

rasa terhina.
rasa tak reti nak buat kerja.
"kau tau buat keja bodoh jer"

argh!!aku yang tak reti.
atau kau yang buta?

aku da check empatbelasjutakali dooooohhhhh!!!
kau yang buta.
buta ok?
B-U-T-A

terkesima bila aku kata.
oh!lupa kau memang bijak sempurna.
mana reti terima kebodohan yang kau cipta sendiri.

ok,sekarang siapa bodoh?
kau atau aku?




fairkan.







p/s:demamlah!supaya aku tak boleh pergi keja esok.mahupun hari-hari lain.

1 comment:

  1. kamu di tag..utk contest
    http://misshuhada.blogspot.com/2011/03/asleenda-1st-give-away.html

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...