KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Wednesday, September 1, 2010

bukan untuk di display

Entry ni duk hanging dari semalam lagi.akibat daripada tiada keberanian dan keupayaan untuk menekan butang publish.makanya entry yang ditulis dengan penuh rasa khusyuk ini dijadikan lalang ditepi-tepi jalan.terbiar begitu saja.kesian.

Dah lama rasa tak merajuk.tapi bila merajuk rasa macam gedik gila..ahahaha..macam tanak mengaku diri jer.hampeh.malunya jadi diri sendiri.rasional sikit wahai diri.

Aku bukan budak kecik makan lolipop lagila..eleh!orang besar pom makan ape..peduli apa aku.wahaha..

Cik hati, janganla selalu merengek-rengek minta dibelai,dimanja,dicium etc.etc.dia anak orang okeh..ORANG.bukan anak itik mahupun angsa.takleh samakan dengan kamu cik hati.tidak boleh sama sekali.NEHI!

Cik hati kamu patut dipulaukan jer.kurung dalam kandang tanpa makan dan minum.tanpa udara.biar kamu lemas,sesak dan serik.sila jangan mengada-ngada.sila.sila.sila.jangan buat saya rasa malu jadi diri sendiri lagi.saya malu ok.sangat malu.nasib baik saya boleh letakkan muka saya ditempat asal lagi.cik hati awak menjatuhkan maruah saya sebagai seorang yang egois.jangan mencemarkan rasa keegoan yang melangit itu.owh tidak mahu.

Awak!saya sayang awak sangat-sangat.eh tetiba apahal..haha..berapa kali saya cakap sayang awak.huhu..boleh kira dengan jari kan.kan.kan.tapi jari ada sepuluh tambah lagi sepuluh dengan jari kaki.tambah jari apa lagi.ok.ok.dua puluh kesemuanya tapi kekerapan untuk saya mengucapkan i love u darling muah muah..haha..itu sangat sedikit.sangat-sangat sedikit.kerana dia adalah limited edition.haha.kalau nak kena tempah.dan mengambil masa yang lama untuk deliver.wahaha..

Hati cakap sayang bila terasa bahagia.bila rasa selamat.rasa diperlukan. Rasa penting dan rasa dipedulikan.tapi bila rasa terancam?

Awak diam.buat muka kaku tak ada bateri.

Awak!saya nak rasa bahagia itu sentiasa ada tidak kira masa dan ketika.bolehkah?

2 comments:

  1. Blh Sayang. Awk akn lebih bahagia jika ego itu blh ditrnkn lg pada mase2 tertentu. Huhu

    ReplyDelete
  2. tumpang lalu bleh...OOO....ni keje korang yer...he..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...