KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Wednesday, August 18, 2010

saya.

Saya rasa nak menulis..fikiran saya tak keruan.macam selalu tanpa sebab yang kukuh mengapa terjadi sebegitu.saya rasa sedih.saya rasa letih.saya cepat emosional.saya cepat marah.saya menangis tiba-tiba.saya gelak sorang-sorang.saya gila.

Saya sakit jiwa.saya selalu berangin.berasap, berhabuk.sume saya.saya rasa hidup saya sangat bosan.saya rasa tak diperlukan.saya rasa hidup saya tak bermakna untuk sape-sape.saya rasa rendah diri.saya jeles bila tengok orang bahagia.saya rasa dia lebih sempurna dari saya.

Saya iri hati tengok orang lain ada ayah.pegi kedai shopin macam-macam.amiklah, ayah belanja.

Saya ada bad history dengan lelaki.saya tak percaya lelaki.saya tak suka lelaki bermulut manis tapi blakang flirt dengan gadis lain.saya tak suka lelaki kacak, macho, bergaya etc.etc.sume tu kaki penipu,kaki pompuan, kaki buaya, kaki bangku, kaki palsu, dan lagi-lagi.

Saya tak ok.tapi saya selalu kata saya ok.saya tutup muka dengan bantal.saya tarik nafas dalam-dalam.saya tahan air mata dari keluar.saya buat macam saya kuat.tapi saya tahu saya tak kuat. Saya annoying.saya mengada-ngada.saya membosankan.saya tak membahagiakan.saya bukan kesayangan.saya mudah dipindahmilikkan.saya tak normal.saya negative.saya disisihkan.

Saya tak berguna.saya selalu kena marah.saya selalu dimaki.saya rasa down. saya selalu kecik hati.saya mudah tersentuh.saya cepat terasa bila boipren saya puji orang lain.saya tertekan bila pakwe saya pandang gadis cantik.saya rasa saya loser.saya tak sempurna. saya kurang segala-galanya.saya tak suka dipertandingkan.saya penat memberi.tapi tak dibalas.saya tak minta dihargai.saya tak layak untuk itu.






Dan mungkin.juga tak layak disayangi.

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...