KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Friday, July 16, 2010

mengandung ker??

knape sejak dua menjak ni aku jadik siput babi.lembab gile dan sangat malas.nak update blog lagi la malas.tersangat malas.tapi ader gak time-time angin nak menulis datang taip entry separuh muka surat pastu tekan butang pangkah kaler merah belah kanan tu dan tutup laptop rapat-rapat..haissshh..angin jugak aku nie..atau berperangai pelik..ntahlah...kadang-kadang rasa serabut tak tentu pasal..haiiisshh..ape masalah ko ni??

bulan ni perut buat hal lagi..bodohla kau perut..aku rasa macam nak tukar jer dengan yang baru..pegi buat operation tukar perut..boleh ke?kalu boleh nak jer aku buat..mematikan mood aku betol la..siap ponteng kerja lagi sebab kau perut..kau tak rasa bersalah ker buat aku mcm ni..memang kejamlah.hmmm..actuaaly bukan pasal perut aku nak cakap...aku nak ckp pasal kakak yang aku jumpa kat klinik itu hari..mula-mula tengok dia aku buat muka takde perasaan.dia pandang aku atas bawah...apehal kau??dalam hati aku..gila garang..kenapa terpegun ngan aku ker?haha..jgn kata kau minat kaum sejenis yer..pastu dia menghampiri aku.aku senyum jer la.meramahkan muka..

"sakit ker?" dia tanya...

takla saya datang melawat doktor..geram jer nak jawap centu..ko ingat aku banyak duit sgt ker nak pergi jumpa doktor kalu aku tak sakit..tak pasal-pasal duit aku melayang..huh!!

macam biasa aku memang jenis tak suka jawap soklan orang..aku senyum jer..malas nak layan sebenarnya.kerek gak aku kan..huhu..pastu akak tu tiba-tiba duk sebelah aku..alahai..

"adik pernah dengar produk kecantikan beautiful?"

hek!terkesima...apehal ni.."errr...errr tak pernah pun."

"produk ni da laris sekarang dik..ni bukan dr malaysia ni..dr luar negara...nak beli kena order dulu..blalalalalalala....."

aduuhhhh...akak,saya tak nak beli produk akak ler..saya sakit perut ni..kang tak pasai-pasai sy telan akak kat sini..ader brani ker aku nak cakap centu??haha..mestila tidak..tapi akak be logical la kak oooiii...badan akak 3 kali besar dari badan saya..pastu akak nak jual produk kelangsingan badan pulak..akak da tersalah org la..saya ni tgah gain lemak la..nak saya langsing sampai tinggal tengkorak ker??

aku tak layan..angguk-angguk jer..pastu ayat yang paling aku rasa nak sodok akak nie pakai bulldozer..

"kalau adik tak nak yang ni, akak syorkan adik pakai ni la..sebab akak tengok ****** adik takla besar sgt..ramai yang guna nie.."

cisss....cisss...ciisssss!!!!!aku cincang kau hidup-hidup...memang la saiz aku tak sama saiz ko...ko da anak lima..aku baru anak sorang...kihkih..hilang sakit perut aku..aku terus angkat kaki..haha..padan muka kau..dahla bercakap tak pandang mata..nampak sangat kau menipu...dahtu harga gila babai 1k sumting..gaji aku kecik jer..mana mampu nak beli barang sampai 1k..


masa nak bayar bil tu ader sorang lagi kakak tu beramah mesra ngan aku..rakyat malaysia nie memang sume prihatin kot..heh heh..bagus-bagus..aku suka..aku pun bersembang-sembangla hal org pompuan..hihi..

"suami kerja sini?".....errkkk!!!!tersedak...

"saya tak kawen lagi"..

"owhh..ingat dah kawen tadi,nampak gambar kat purse tu...."

booommmmm!!!meletupp..hahaha...aduh..malu-malu..cover line cepat.idea datangla cepat-cepat..nak jawap cane nie..muka keras..kebas sikit-sikit...takkan nak jerit...

"akak, sy sakit perut ni..pergi tandas dulu"...macam tak masuk akal jer alasan tu kan..kan..kan..






P/s: rasa nak private kan blog lah~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...