KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Friday, April 16, 2010

.:melihat alam dari sudut cakah:.

tulis blog lagi...blog masih takde background song..sunyi pulak..biasanya kalu ader lagu aku akan tekan butang mute jer..terus diam..tapi kali ni bila dah buang background song rasa macam blogku mati tanpa nisan..hek!apa tu..sepi seperti tanah perkuburan..e.e.e.....ngeri lak..peribahasa yang sungguh dramatik.

waaaaa..arini dapat satu lagi kad jemputan kawen..wah.makin ramai nampak kawan2ku kahwin..rasa tercabar nie..hehehe..awk!jom pergi kurusus(ejaan dia) kahwin nak??eh.nak kawen dah ke kata sang kancil..sang harimau pun berkata, kite amik la kurusus dulu, kawen bila2 pom boleh...manyaklah kamu..bila2 pom boley..ingat macam nak pegi pekan ker.ok.stop pasal kawen..masih belum meniti usia keremajaan utk bernikah kahwin..

pagi tadi aku ader kursus induksi keselamatan CIDB..betoi ke macam tu tajuk kursus..tak ingatlah..tapi lebih kurang begitu la..aku sorang duk kelip2 kat situ..tak tau nak cakap ngan sape..aku sorang jer pompuan kat situ..yang len sume pangkat abah..hadoi..betapa tidak mesranya kursus ini..after kursus kawan2 skol ajak lepak mcD lak..pekena bigmaC..wah.lama benor tak makan benda alah tu..tapi tak larat nak abeskan..nape yerr..mulut kecik kot..wahaha..salahkan mulut jgn salahkan perut..

herm..herm...legakan tekak sekejap...asyik2 suara bertukar jadik suara drakula jer sejak dua menjak nih..suara drakula??mula2 suara ayu jer..ibarat merdu si burung murai..pastu bertukar menjadi suara serigala jelmaan secara automatik..cet!sensitip gila peti suara aku..walaupom tidak ditekan remote kontrol..menyebabkan aku terpaksa berdehem beberapa kali..minta maaf kalu saya berdehem di depan anda..saya bukan nak ngorat awak..awak jgn duk perasan yer..mcm tadi..elok2 jer aku tgah cakap ngan penceramah kursus tu tiba2 jek jadi suara kerbau..malu siot..haha..aku berdehem2 beberapa kali kebetulan lalu la pulak mamat gila-super-perasan aku nak ngorat dia jeling2 kat aku..eh!dia jeling ker..atau aku yang sebenarnya perasan..haha..tp siyus dia jeling la weh..tak caye???sudahlah!

panjang dah ker aku tulih entry..tak larat nak taip dahle..aku kna siapkan report utk ari ahad lak nie..adusssss..nape la kena ader meeting setiap ari ahad...hermm...in fact aku suka ari ahad kerana hari ahad adalah hari untuk aku menenangkan saraf mataku melihat sangkerbau...oh..sangkerbau dimana engkau....tapi bnda yang paling aku tak suka adalah...MEETING!!!!!!!aku nak pontenglah! (^,')

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...