KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Wednesday, April 21, 2010

Datang lambat!

Jalan terjinjit-jinjit lalu depan bilik bos...macam itik pulang petang..harap-harap bos tak nampak..ngee..(^-')

sampai kat meja..duduk beberapa saat....menenangkan nafas yang tersekat..sekali bunyi suara..
"ila, bos panggil".....adeh...!!!*%#@^&((&()&^%$E@@..mata berpinar

****************************************************************************
arini ari yang tak berapa nak best..nak tau nape???

pertama.tak nampak sangkerbau arini...eh.eh..nampak tadi tapi selama 5 saat jer..haishh..
kedua.bengang ngan sikodok..aritu aku bagi drawing suh kelih and komen tadak kata sepatah pom..bila dah submit yang tu and sub dtg nego..aiiiiiikkkk!!!!ader drawing lain pulak dia bawak...ckp drawing aritu salah...dah kamu tau salah btau la awal2..kalu tak takde guna aku suh kamu check tapi kamu duk diam membatu..aku lagi kena marah ngan sinaga sebab kasik drawing salah..mana aku nak tau yang mana yang d latest...kan aku da tanya kamu..yang kamu tak bg jawapan tu nape..aku assume jer lah yang tu betoi sebab kamu tak kata ape2 pom.maknanya ok la kan..adehhh..aku sumpah kamu jadik pasu bunga baru tau.
ketiga.aku goreng ayam.asyik duk berangan tetiba jer ayam aku bertukar kaler jadi hitam..alahai...hanguslah!!


dan yang keseterusnya......

sangkerbau........please talk.



P/S: agak2 sangkerbau perasan tak...haissshhh..

3 comments:

  1. alaa, suspen nye. sape sang kerbau nih? nk usha jugak time miting nnti.ekeke

    ReplyDelete
  2. ecehh!!!!malunyer kat kak nur..haiya..shhuuuu...rahsia kita2 jer eh..

    ReplyDelete
  3. nk tau leh x??
    sape sangkerbau tu?
    hehehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...