KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Monday, February 8, 2010

aku.pembawa masalah.

alkisahnya begini...dulu mula2 aku baru masuk kerja..1st day aku kerja mestila aku tgah blur2 lagi..haha..dahla tepon aku kul 10am dahtu suruh aku masuk kerja kul 11am..aku ngan terkulat2 baru bangun tido tak leh nak pk aper...ape yang bermain dalam kpala otak aku adalah supaya sampai d sana sebelum kul 11am..
aduh..gedegang..gedegang sampai le aku kat opis tu(opis lama aku-->mcm aku ader opis baru jer..coming soon)..sampai le dalam 11.30am..tu pun nasib bek jiran sebelah gumah ader..tumpang dia p kerja..kalu tak jenuh aku nak tggu bas..belum tentu aku akan sampai sewal tu..huh!!pjg benor intro..ni tak masuk isi cerita lagi ini..haha
pastu sesampai jer aku dalam masa setengah jam gtu..dah ader kerja nak kna buat..kira reinforcement bar....sudah!!!terkulat2 aku buat..dahle nak ari itu jugak..aku ngan tak brapa nak expert lagi try la buat..salah ker betoi ke lantak...haha..tapi mmg aku salah le..bongong!!dan lebih malang bila aku tak tau aku salah...hukhuk
dan hari ini aku dah tau aku salah..haha..sebab besi yang d order lebey banyak dari quantity yang aku kira..mmg bahlol la aku..uwaaa..dan hari ni aku remeasure balik kerja aku yang 5 bulan lepas tuh..iaitu mengira besi..haha..salah kira sebanyak 200kg kot..gilo mampus banyak differentnyer..
aku salahkan diri aku jer...walopun sepatutnya ada org akan revise balik kerja aku...kalo tak revise pun at least check samaada aku kira btoi atau tidak..maklumlah aku ni kan org baru..tak boleh expect yang aku dah terer..tapi takpe...arini aku lagi expert mengira..haha..aku blajar dari kesilapan aku..
aku tak tau yang ape yang kita buat in d past will relate our future..aku akan lebih berhati2 lepas ni...cuma 1 things yang aku perasan dalam hidup aku..adalah aku sentiasa menerima nasib malang..dan aku tak kan terlepas dari hukuman kalau aku buat salah..aduhh!!!betapa aku di sayangi Tuhan..haha..Tuhan sayang ker kat aku...tapi aku sayang Dia..Dear God, please guide me...
p/s: bodoh punya entry..aku dah enter buat perenggan..tapi tgok2 ceni gak..TAKDAK PERENGGAN..mcm karangan aku tulih..masalah2..last2 aku post jer entry ni..

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...