KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Thursday, February 11, 2010

aku.dan lelaki petronas...

Nape aku wat tajuk centu eh??haha…aku pom tak tau nape..tapi ase macam ada tarikan jer bila wat tajuk centu..huhu…jgn salah paham..sebenarnya aku ngan lelaki petronas saling tidak mengenali..dan tidak ada scandal aper2 yang berlaku..
Pernah tak korang bermsghan dengan orang2 yang pelik..atau menerima msg2 pelik..arghh!!aku paling tak suka bila terima msg “hai, leh kenal?” samada msg kepada henponku ataupun d facebook mahupun friendster..aku tak tau masih ada bahlul2 yang membuat ayat sebegitu…nak knal kenal jer lah..just add me and shut up..urgh!!susah sgt ker..nak tanya2 bagai kenapa…lagi satu kalau org yang tidak d kenali col..unknown caller yang mulut celupar..dahle pakai private number…aku ase cam nak bagi pelembang jer..mcm aritu aku dapat col pada pukul 2am..giler ke apa..tak ingat orang nak tdo ke hapa..perbualan d bawah…

aku : hello…
Unknown: helo, ni saper?
aku: lorr…dah awk nak col sape?
Unknown:sy nak col tuan punya nset le..
aku: pastu tak tau nama?
Unknown:awk nama aper?
aku:awk nak col saper sebenarnye..
Unknown:errrr…sy nak ckp ngan awk..sy tak ganggu awk tido ke ni?
aku: (gila-->dalam hati) ganggu tak ganggu awk dah col sy pom…
Unknown:takpe ker?
aku: cakap je la awk nak aper!!!
Unknown: awat cengeng sangat!!jom kua makan jom..
aku:awk ni saper???gile apa..tgok jam sket kul bape..
Unknown:org tanya nak cengeng2 pasaipa..susah la dia ni…bla..bla..bla….(dia membebel2 dengan bahasa yang kurang d fahami)

Tuttt…tuttttt…tuttttttt…ttuuuuutttt.....

Bangang!!!!letak tepon centu jer..dahle membebel kat aku..tepon aku ajak mkn pastu marah aku…mmg gila org ni..

Dan esoknya dia tepon lagi…pada waktu yang lbey kurang sama..iaitu time org sedang tido…aduuhhh…alien ker budak ni..tak tidokah dia..

……..semalam asal letak tepon? Dia tanya aku
Lohh!!!awk yang letakkan…
Ehhh, lupa kedit abes….(bahlul)
Awk nak apa….
Sy nak ckp gan awk..
Eiii..Sy takde masa nak layan…

Kenapa wujud org sebegitu???aku nak sekeh2 jer pala dia..alahai…
Berbalik kepada lelaki petronas…haha..actually laki ni ajak aku ngedate…wahahaha…

“sy selalu nampak awak kat panji”
“awk selalu guna jalan tu eh balik kerja”
Hah!!!awk nampak saya?awk buat ape kat sana?
“saja lepak..alah!sy camlah skuter awak”


Heeeee…..aku hanya tersenyum…

Dan sesi perbualan seterusnya…bla..bla…bla…

Dalam hati aku mamat ni buat pe kat sana…dahtu tau lak aku balik kerja kul bape..bahaya neh..

Pasal date d hari raya cina tu…..aku rasa tak kan pergi…ahaha…blikan aku bunga dulu baru aku kuar ngan kau…wahahaha…

3 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...