KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Tuesday, October 27, 2020

Perbezaan Vitamin C Shaklee dengan Vitamin C lain

Assalamualaikum




Apa BEZA VITAMIN C SHAKLEE dengan Vitamin C yang lain?

🌹Sumber Vita-C Shaklee 500mg 100% vitamin semulajadi.

🌹Vita-C Shaklee adalah kategori vitamin larut air dan tubuh kita sering kehilangan vita-C melalui peluh dan air kencing.

🌹Dengan pelepasan berperingkat dapat membantu menyalurkan vita-C berterusan kerana dilepaskan secara berperingkat bersesuaian keperluan badan dan memberi perlindungan lebih lama kepada sel-sel tubuh.

🌹1 tablet Vita-C Shaklee 500mg = 71/2 biji (termasuk bijinya) oren califonia yang baru dipetik.
* Ujian klinikal membuktikan 2 tablet vita-C mampu kekal dalam plasma darah kita selama 24 jam.

🌹Vita-C Shaklee mampu mencerahkan kulit, menghasilkan kolagen, menentang infeksi bakteria dan radikal bebas. Ia juga membantu dalam menyokong tulang, gigi dan gusi yang sihat serta keseluruhan kesihatan tubuh badan.



Nak dapatkan vit C? Bulan ni ada promosi. Memang terbaik promosinya. Apa tak nya jika beli 2 botol dapat diskaun 5% dan setahun tak perlu buat belian...hihi
.
Zila nak bagi harga murah-murah je untuk kawan-kawan supaya kita boleh cantik dan sihat sama-sama. 
.
.
Wasap atau DM Zila untuk order! 📲 017-4425250

Zila,
Shaklee distributor.
.
.
#vivixshaklee#vivixmurah#espshakleemurah#espkotabharu#pengedarshaklee #pengedarsahshaklee #vitamincshaklee #shakleepromo  #setcantikshaklee #shakleemalaysiamurah #pengedarshakleekelantan #shaklee #shakleeeffects #setkecantikan #cantiksemulajadi #vitaminc #cinchshaklee #shakleestudentprice #promoshaklee #putihgebu #vitamincshakleemurah #shakleemurah #shakleemalaysia #setkurusshaklee #setslimmingshaklee#shakleekelantanmurah#shakleekl#shakleekualalumpur#shakleeselangor

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...