KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Monday, September 7, 2020

Berniaga dengan Blog???

 Salam semua…

 

Walaupun sekarang ni dah ada FB atau Instagram, blog masih tak dilupakan..hahaha..

Saya percaya masih ramai yang guna khidmat Google untuk mencari sesuatu bahan. Dan ya, dengan google-lah akan kembali ke sini.. Laman yang dah lama aku  ditinggalkan, padahal dulu adalah tempat yang pertama aku cari. Ah, masa mahu dicari-cari, bila tak mahu ditinggal sepi. Maaf ya J

 

Kalau dulu, sinilah tempat curahan perasaan haha…sendiri tulis, sendiri pening baca..Haha

 

Dan lepas ni, inshaallah blog ini akan jadi punca rezeki buat kami sekeluarga.

 

Saya terpikir untuk meninggalkan kerja hakiki, dan kembali ke alam maya. Haha

 

Mana tau kan, yang lebih dekat di hati, itulah yang serasi. J

 

Inshaallah. Doakan ye. Support bisness kecil-kecilan kami.

 

Btw, buku Titisan Berharga Buat Si Manja, telah pun berada di tangan saya. Cuma belum berkesempatan lagi untuk mempromosi buku tersebut secara terang-terangan. Hemak busy uolss..

 

Busy dengan sambal, busy dengan pewangi, busy dengan Ben Amir.. Eh!! Hahah..Yes, Ben Amir pun salah satu punca pendapatan kami, hahah..Kan tak sia-sia minat Ben Amir tu..hahah..Dengan laki den sekali i paksa suruh support Ben Amir..Haha

 

Yang berminat nak dapatkan kisah pengalaman sebenar saya menyusukan dua anak, dan kisah-kisah motivasi dari ibu-ibu lain,  boleh dapatkan buku Titisan Berharga Buat si Manja dengan saya.


Whatsapp di nombor 017-4425250 atau di Instagram @kelantansbc. Terima kasih follower kesayangan..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...