KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Tuesday, April 8, 2014

Ujian dan Kafarah Dosa.

Assalamualaikum.

Banyak ujian datang.
Buat aku penat.
Perasaan sedih dan marah tapi juga buat aku terfikir.
Kenapa Tuhan menghantar ujian demi ujian untuk aku tanggung.
Kalau ini adalah kafarah terhadap dosa-dosa aku
Mohon selepas ini disucikan segala kekotoran yang pernah ada.
Dihilangkan dan dilenyapkan dan diganti pula dengan pahala.
semoga dengan ini aku boleh merasa syukur kerana tuhan masih menyayangi aku.
memberi peluang untuk aku membersihkan diri.

Ujian yang datang boleh aku ibaratkan seperti sudah jatuh ditimpa tangga kemudian diheret sejauh berbatu-batu dan dihempap lori tahi pula.
sungguh sadis-dan trauma.
Bermula dengan ujian kesakitan berbulan lamanya
kemudian diuji lagi dengan kehilangan dan kemusnahan yang sepertinya bertali arus
ditarik 'sesuatu' yang aku sayang.


Aku hanya boleh redha menerima.
Tak lupa memohon doa kuatkan aku, tabahkan aku, sabarkan aku.


Allahuakbar!


Masih dalam mood demam, batuk, sakit kepala, selsema, sakit perut, cit bit, sakit pinggang, pening, rasa nak pitam, tak bermaya, nafas pendek, lelah.

Banyaklah penyakitnya susah untuk describe.



Dan, hoi.


Jangan ingat aku sakit sebab dah ada 'isi'.


Belum lagi ye.





Masih menunggu.


Hahaha.



Ok Bye.


.

.

.

.

.

.


P/S: Tapi kalau Tuhan nak beri Alhamdulillah, syukurrrr~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...