KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Saturday, November 2, 2013

Random updates

Assalamualaikum.


Beberapa hari yang tersangatlah busy sampai tak berpeluang nak update belog hoii. ^-^

Random updates:

1) Baby baru dah keluar yeay! 

Alhamdulillah kakak selamat melahirkan baby keduanya pada 1hb November 2013(Jumaat) jam 12.30 pagi secara normal seberat 3 kg. Alhamdulillah. Alhamdulillah.

Akhirnya setelah 3 hari menahan sakit contraction yang 'main-main' akhirnya baby girl tu keluar jugak. 

Untuk tempoh beberapa hari sebelum melahirkan, Rabu-Khamis-Jumaat aku tersangatlah sibuk siang malam pagi petang dekat hospital temankan akak. So, cana nak jenguk belog yang cumil nih?hihi :)


2) Aku akan berada di KL selama beberapa hari bermula hari ini (hehe), atas beberapa urusan penting. :)
So sesapa nak ajak minum air boleh rojer-rojer.
Amboi, kemaiiinnnn. :p


Jadi, belog ini akan kesunyian sepanjang ketiadaan aku di sini. No updates sehingga aku pulang semula.


Jaga diri kengkawan. 
Jangan rindukan saya :p
holloh holloh holloh.

till then. bye ^-^






P/S: Dah dapat peta untuk kedai kad kahwin murah tuuu, inshaallah akan menjejaki kedai tersebut selepas pulang ke bumi Kota Bharu semula.:)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...