KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Sunday, October 20, 2013

Bestfriends Wedding

Assalamualaikum.


Baru nak buat entry untuk perkahwinan sahabat baik? Agagagaga.

Sebenarnya wedding diorang ni adalah pada bulan 8 itu hari lagi. 
Kahkahkah.

Ala, yang aku cerita aku pergi Johor dan Ipoh hari tu.
Pastu ada cerita sedih disebalik perjalanan pulang ke kelantan tu.
Ala, tak ingat dah?

Betul tak ingat?
Tak payah ingat lah!
Hahaha.


24.08.2013

Selamat Pengantin Baru buat Rohafizah Kamarun Baharin dan Khairul Anak Laut (hihi, maaf guna nama mukabuku :))











 
Baju peplum aku dari Aryana Hijab & Beauty.

Pemiliknya juga merupakan seorang blogger terkenal.

Kihkihkih.

Lyana Hisyam :)

Tapi singkat sikit sebab tersilap saiz hihiii. :p






Persahabatan kami sudah terjalin sejak di tahun pertama di universiti lagi., 2006.

Hinggalah ke hari ini.

7 tahun sudah berlalu namun kami sentiasa keep in touch.
Fb, Whatapp, Wechat. hihi

Walaupun kamu sudah bergelar isteri, di harap persahabatan ini akan kekal selamanya.




31.08.2013

Dan tahniah juga buat Nur Liana Zamani (Elin) dan Hairizal Harun.






Maaf sebab tak dapat pergi wedding elin walaupun aku dah plan awal-awal nak datang ke Masjid Tanah, Melaka.

Tapi, mungkin Tuhan tak izinkan.

Perjalanan balik dari Ipoh seminggu sebelum majlis elin, sesuatu peristiwa yang buat aku rasa tak secure untuk berjalan sorang-sorang membuatkan aku fobia dan terpaksa membatalkan niat asal tersebut.

Huhu, sedih sekali.

Apa-apa pun semoga Tuhan memberi kebaikkan di dunia dan akhirat untuk perjalanan hidup baru kalian semua.

Inshaallah.

Doa untuk pengantin

"SEMOGA ALLAH MEMBERI BERKAH KEPADAMU DAN ATASMU SERTA MENGUMPULKAN KAMU BERDUA DALAM KEBAIKKAN." 

Amin.

:)


Hikkkss  :'D

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...