KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Wednesday, August 21, 2013

Kerja

Assalamualaikum.

Aku tak suka buat kerja yang aku memang tak suka buat.

Tapi aku kena buat juga

Sebab ini kan

Kerja.




P/s: Tapi kenapa harus aku yang buat kerja ini, bukankah ini kerja kau.

Letih.

Dan, stress. Bukan sebab kerja aku yang buat aku stress. Tapi kerja kau yang aku harus hadap hari-hari. 
Melampaulah.

Kalau kau tak nak buat atau tak tahu pun nak buat atau sebenarnya kau malas nak buat. Baik kau resign saja.

Menyusahkan orang.

Hari-hari kepala otak aku penuh pikirkan masalah kerja kau tahu.

Ni dah exceed my limit.

Oh, i can't handle this.

Bersabarlah. Bersabar.

Nasib baik puasa, kalau tak ada jugak yang kena maki ni.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...