KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Wednesday, August 28, 2013

Bila Qs mahu kahwin

Assalamualaikum.

Ehem. Tajuk pun dah menggedik.haha. Layan kan je la eh. Tak nak layan pun tak apa. Tak ada nya saya nak saman korang. Eh?

Jadi, Qs itu sudah mahu kahwin?

Dengan siapa? Dengan siapa? Kalut nau uolls taw. Tu soalan kakakss dan abangss aku lah. Sibuk je nak korek rahsia. :p

Tak ape, lupakan soalan mereka. Dengan siapa itu tak penting dalam cerita ini. Nanti aku buat entry lain berkenaan 'dengan siapa' ye. Kalau rajinlah. Kalau malas harap dimaafkan. :)


estimate budget bagai bak hangg


Setiap malam ini lah kerja aku. Estimate budget kahwin oii.. Ingat aku reti estimate budget nak buat rumah je ke. Qs mestilah hebakk dalam estimate sesuatu kan. Even, pergi kedai nak beli barang dapur pun survey the lowest price tahu. Barang dapur je pun. Inikan pula nak buat masjid. Heheh!

Bila budget dah ready. Baru lah boleh shopping sesuka hati. Kan?

Sesuka hati la sangat. Aku kan pengantin bajet. Kalau boleh tak nak pun pelamin bagai. Baju sampai 3 4 pasang pula. Aku sangat malas nak hadap benda leceh nak tukar-tukar baju bagai. Tak perlu lah kot kan.

Amboi, kemain. Untung tak sapa kahwin dengan aku. Tak demand pun. Haha. Senang je. Asal boleh kahwin pun cukup. tskkk.  -______- 

Ceh, kenkonon. Boleh percaya ke? Haha.

Cincin pun jenuh nak cari oiii. Pilih punya pilih punya pilih. Tidur pun mengigau cincin tau. Haha :p 

Maklumlah. Pengantin Bajet. Kihkih. 

1 comment:

  1. Today, when people don't possess time for you to do exercise and on account of
    machinery support, alert and upkeep of is needed, to ensure each portion of our body
    works well. Parents should make sure that meals they're serving on their children are small interval
    and full of nutrient. According to Ayurveda the obese persons will be more at risk
    of these diseases.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...