KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Monday, February 11, 2013

update yang takla update sangat pun.

Assalamualaikum.

Lama jugak tak update ye.Banyak benda berlaku dalam hidup aku lately. Department baru, jawatan baru, tugas baru, jumpa orang-orang baru dalam hidup aku (like tetibe muncul, hahah), dapat kawan baru. hee.atau lebih tepat peneman baru yang telah diberi nama oleh kawan seofis aku;CikCity.Haha.Langsung tak best kot nama tu. Jadi aku tukar kepada babyCT.Sedap sikit bunyinya idokk?Haha. :p

Okay, dengan adanya babyCT tersebut, salah satu dream will come true-wishing list aku telah tertunai dengan sendirinya.Hakhak.

Ermm, Jumaat lepas aku bersama opismate telah berholiday lagi.Yeayy!! Tapi tak best mana pun.Haha. Sesaja ambil angin orang kata. Kami ke D'Permai Resort,Tok Bali, Kelantan.(ke Terengganu eh?). Trip kali ni hanyalah selama 2 hari 1 malam sahaja. Pergi hari Jumaat,hari Sabtu dah balik. Aktiviti biasa-biasa saja bermain bola tampar pantai, susun puzzle dan main baling-baling bola (apekah). Kenapa aku rasa gaya penulisan aku dah ke laut. Ada ke orang nak baca ni. Paham idokk nie.Haha. Malam pula hanya buat BBQ.Itu je pun nak cerita pasal holiday ^^

 Lepastu cerita paling latest adalah adik aku telah terlibat dalam satu kemalangan jalan raya.akibat dari itu(kihkih.kelaut kelaut) dia telah mengalami patah kaki.patah tak patah pun 16 hari jugak aku berkampung kat hospital.kenapa pulak aku?sebab aku je available untuk jaga adik dihospital.huhu.ok ok. Aku sendiri rasa menyampah nak baca entry sendiri ni. Rasa macam dah tak reti nak tulis sebab lama sangat tak update.cukuplah dulu.cukup cukup.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...