KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Tuesday, August 7, 2012

Dilamar?

Orang yang ditunggu-tunggu tak kunjung lamarannya tapi yang lain pula datang menyunting untuk dijadikan suri. Sungguh,keadaan ini sangat menyesakkan dada.

Benarlah,dalam hidup kita perlu membuat pilihan.Dan kadang kala orang lain lebih arif dalam menilai dan membuat keputusan untuk kita kerana seringkali kita tersasar dalam membuat pilihan akibat nafsu dan ketidakmatangan.

Heh!

Isthikarah.Isthikarahlah.

Tuhan,beri aku petunjuk.

Sejujurnya,aku masih keliru tentang perasaan sendiri. Aku tak tahu. Adakah ada harapan untuk aku dalam hatinya atau seharusnya aku redha dan terima?

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...