KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Monday, July 2, 2012

Stress berganda


Assalamualaikum.

Hari ini hari paling stress dalam dunia.Huhu. Sampai tiga kali Musang panggil masuk bilik dan tiga kali juga perkataan ‘gila’ diberi pada aku. Well, adakah aku sememangnya gila? Atau dia yang gila. Dialah kot kan.Haha. Sebab orang gila takkan kata dia gila melainkan mengatakan orang lain itu gila. Betul tak?Betul la tu. Ishh! stress sungguh.

Nah, ini bukti yang dia gila bukan aku.

Musang ni suka benar menafikan sesuatu perkara yang dia lakukan/cakapkan. Atau sebenarnya dia lupa apa yang dia lakukan/cakapkan lepastu meletakkan kesalahan pada orang lain. Atau untuk menutup kesalahan dia, dan mencari kesalahan orang lain yang sebesar kuman dan jadikan sebesar dinasor untuk mengatakan orang itu sebenarnya salah. Ah, orang tua nyanyuk memang begitu. Stress lagi.

Macam hal pagi tadi berkaitan dengan satu surat yang di terima dari pihak konsultan. Aku dah maklumkan pada dia berkali-kali pasal surat itu. Tapi at the end aku juga yang disalahkan kerana katanya aku tak maklum kepada dia. (*&^x$#/????) Lupa ingatan barangkali.  *Sighh

Beberapa minggu lepas, semasa mesyuarat qs aku maklumkan tentang beberapa perkara yang mungkin akan menjejaskan profit projek. Lepas itu, Musang ni kata perlu buat begini dan begitu untuk maintainkan profit tersebut. Di depan dia aku ubah semua benda itu mengikut apa yang dia mahukan di saksikan oleh seluruh ahli mesyuarat. Tiba-tiba seminggu lepas itu dia panggil aku dan marah-marah kerana aku pandai-pandai nak ubah. Dengan muka pelik dan tak puas hati aku jawap, ‘kan **** yang suruh saya ubah hari tu sebab nak kekalkan profit projek ni’. Tiba-tiba dia jadi singa nak telan orang mengaum cakap ‘Bila masa aku suruh kau ubah??????’ Argggghh! Stress.

Dan banyakkk lagi perkara yang membuat aku rasa macam nak bunuh je Musang ni.Haha. Serius, kalaula ikutkan hati ingin aku letak bom ja atas kepala dia. Sabar aje lah yang mampu.





P/s:Nampaknya esok kena pergi shopping habis-habisan untuk merawat jiwa yang merana ini. Terapi hati katakan. Haha.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...