KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Saturday, October 8, 2011

Update saja-saja

Sekarang ni masih di opis. Tapi tak buat kerja pun. Biasala, hari Sabtu memang mood pun kna macam hari sabtu jugaklah :) . Hari ni datang opis lebih awal dari biasa. About 9.30am gitu, biasanya 10-11am baru tiba kat opis. Tapi untuk hari Sabtu je lah. Hari-hari lain memang wajib datang awal-lah kan. Sampai je opis tadi macam takde orang, bukak lampu, ekon semua mula msg-msg kawan2 tanya berada kat mana. Maklumlah penakut.Haha.. :)

On laptop kejap, perut da rasa macam lapar gile.Pagi tadi lepas solat Subuh breakfast roti jer sekeping cicah air-kopi-mak-buat-panas-panas.Hehe. Dalam pukul 11 am gitu mula ada orang kat opis. Tapi tak ramai jugak. Dalam 6 orang jer termasuk aku sebab ada yang masih menyambung cuti-weekend untuk pergi bercuti. Ayat berbelit.Pedulikan.

Ok, otak da hang sekejap sebab lama tak update blog macam zaman muda-muda dulu. Sekarang ni dah tua sikitlah .Hehe..Oh ya, semenjak dua menjak ni rutin tidur malam aku dah static. Asal pukul 10.30pm jer mata da bagi warning suh tidur. Pelik ke tak pelik tu. Pelik la bagi aku kan.Haha. Pastu sepanjang waktu tidur tu tak pernah terjaga malam dah. Terjaga esok paginya jer. Tu pun sekitar pukul 6-630am.Pastu yang lagi peliknya, boleh terus bangun dan solat Subuh tanpa rasa issshhhhhhh malasnya nak bangun macam biasa. Haha. Sudah ada sedikit peningkatan dalam hidup aku.

Erm, itu ja pun yang nak cakap. Sebenarnya takde point pun. Saja update supaya belog aku ni masih ALIVE. Haha.





P/S: Dah beli henpon baru..Yeayyyy!!Walaupun taklah seberapa sangat tapi best bila setiap benda ‘BARU’ datang dalam hidup. :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...