KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Monday, September 5, 2011

Raya lagi

Kawan-kawan selamat hari raya

Rasanya masih belum terlambat untuk aku ucapkan selamat hari raya kepada kawan-kawan blogger sekalian. Semua salah dan silap serta keterlanjuran kata aku dahulukan dengan ucapan maaf yang tak terhingga. Maaf juga kepada kawan-kawan yang menghantar pesanan ringkas di telefon bimbit yang seperti biasa tidak dijawab olehku. Hatta, yang menelefon untuk bertanya khabar dan dan mengucap salam aidilfitri sekalipun, yang tidak sempat untuk aku jawab call dan yang malas-aku-nak jawap berjuta-juta maaf dipohon kerana aku memang begini.haha.

Jangan marah, jangan sakit hati. Kita kan kawan, bukan. Walaupun aku kekadang rasa kamu tak penting dalam hidup aku untuk diberi perhatian .Kahkah.Begitu poyokah?MEMANGGGG!!

Ok uolls Selamat Hari Raya.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...