KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Monday, September 12, 2011

Kebahagiaan saya bukan kebahagiaan awak.

Beberapa hari lepas, blog ini terpaksa diprivatekan atas sebab pihak tertentu yang cuba menjatuhkan air muka ku (apakah?) serta maruahku. Jadi untuk keselamatan air mukaku dan juga maruah aku, aku mengambil kesempatan untuk privatekan sebentar sementara aku mencari jalan penyelesaian terhadap masalah ini.

Aku tahu kamu mesti akan baca entry ini kerana kamu sentiasa menjengah ke sini (mungkin). Aku tak faham kenapa kamu masih ganggu hidup aku. Please move on! Get better life with better person ok?

Tak perlu buat stupid things yang boleh menampakkan kamu seorang loser yang physco di sini. Pleaselah! Tolonglah jangan komen sesuatu yang aku rasa macam nak bakar kau hidup-hidup. Please respect me and i will respect you as well. Berfikirlah secara orang yang matang dan handle this thing macam orang yang ada akal fikiran.

Seperti kata cik zara ‘aku tak nak kutip balik kertas yang aku dah koyak dan buang’. Get it?

Kamu hanya membuang masa untuk mengejar sesuatu yang tak mungkin kamu akan dapat. Carilah kebahagiaan kamu sendiri. Kebahagiaan yang kekal abadi.





P/S: Awak,hormatilah keputusan saya. Setiap manusia perlukan kebahagiaan. Adakah dengan cara merosakkan kebahagiaan yang saya sudah punyai sekarang akan membahagiakan awak? Lepaskan saya dari hati awak. Sedarlah, sejauh mana awak suka, saya langsung tidak menoleh ke arah yang sama lagi.

P/S: Selepas ini setiap komen akan ditapis demi keamanan Negara.Hehe.

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...