KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Monday, September 5, 2011

Di sini angin malam sampaikan sejuta rindu,sabarlah semua ini kan cepat berlalu.

Kita tidak bisa memaksa orang mencintai kita.

Meski dalam setiap denyut nafas, kau hanya tahu dia.

Cinta yang selama ini ku cari belum tentu akan aku miliki.

Cinta itu semakin aku kejar, semakin dia lari.

Tapi satu saat bila tiba waktunya pasti dia akan kembali.


Harapan itu semakin membunuh jiwaku.

Mematikan setiap anganku.

Mematahkan langkah yang patutnya ku atur laju.

Membenam segala rasa gelojak hatiku.

Merintih.Sayu.


Aku sudah tidak punya harapan sama sekali.

Harapanku sudah mati .

Yang tinggal hanyalah sebuah jiwa.

Dan mungkin saja dia juga akan mati.

Meratapi sebuah kisah cinta yang tak mampu aku kecapi.


Agar kali ini aku mampu bangun lagi.

Setelah berkali-kali dikhianati.

Oleh insan yang tak mampu mengerti.

Oh, cintaku agung untuk dia.

Untuk kamu yang buat hariku hidup kembali.

Kini tiada lagi.

Kembali aku meratapi.


Tapi rasanya cinta itu tak mungkin lagi.

Allah tidak akan memberi kekecewaan yang panjang dalam hidup kita.

Kalau hari ini aku hilang segalanya.

Mungkin esok Allah akan menggantikannya dengan kebahagian yang aku impikan.

Tabahlah hati.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...