KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Friday, July 15, 2011

Day 1- Your Favourite Song

Kalau cerita bab faveret song ni aku ada byk..berubah-ubah ikot peredaran masa.. tapi yang paling best dan paling lama bertahan dalam hati aku ialah lagu kat bawah ni.

Tuhan Beri Aku Cinta-Ayushita

Haramkah-Melly Geoslow

Tiap-tiap pagi sebelum pegi kerja mesti pasang lagu ni kuat-kuat..Tengah duk bermake-up2 tu boleh la feeling-feeling.Haha. Lagu ini macam kena dengan jiwa aku.Macam sama dengan cerita hidup aku.Dalam masa sama ia bagi aku kekuatan untuk menempuh hari-hari aku.Apa yang aku rasa,apa yang aku alami sama macam lirik-lirik lagu ni. Tu buat aku feeling lelebih tu.

Lagu ni macam doa kat Tuhan supaya dipertemukan dengan orang yang tepat untuk aku. Untuk membimbing aku ke arah yang lebih baik.Mudah-mudahan.Amin

Jom layan lagu pulak.


Tuhan Beri Aku Cinta


Haramkah



Bestkan...best kan??hehe..menyentuh perasaan giteewww~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...