KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Friday, June 3, 2011

suatu ketika dulu teramat indah hingga tak tergambar dgn kata-kata.oyeahh?

sangat indahkan kawan.drift ats jambatan pada waktu mlm.masih igt lagi detik itu?

Menulis tu supaya aku tak lupa.tak lupa semua tentang aku.kesedihan aku.kegembiraan aku dalam kehidupan yang sebentar Cuma ini.sekurang-kurangnya pada masa depan aku boleh cakap kat cucu aku.ni lah kisah tok time muda-muda dulu.haha.

Dulu aku slalu story morry kat sini apa yang jadi dalam hari-hari aku.tak kira sedih ataupun happy.walaupun masa tu takde sesapa pun yang baca entry-entry yang aku post.aku tak penah kisah sebabnya kisah aku bukan aku nak share kat sesapa pun.Cuma aku nak ingatkan balik apa yang penah jadi dalam hidup aku.

Kalu esok-esok aku takde (?!), sesapa yang merindui aku boleh jenguk kat sini.. baca setiap apa yang aku tulis..hidup aku, kisah aku..apesal tetiba aku cakap cenggini nih..(iskk..iskk)..tapi sekarang aku dah tak story dah kat sini.. walaupun banyak benda-benda indah yang jadi dalam hari-hari aku.mungkin aku patut jadi macam dulu.kan?

Tadi baca balik entry-entry zaman mula-mula aku tulis blog.gile happy time dedolu kan.gedik-gedik lagi..auuww~haha..sekarang dah kerja.tak banyak kenangan-kenangan manis yang buat aku rasa.’Wah!ni boleh tulis kat blog nie.’haha..ok.sekarang da matang sikit.ceh!sikit je lah.

Lately life macam flat jer. Jadi aku malas nak kecoh-kecoh la kan.(tapi sebenarnya aku ni kecoh jugak!haha.jgn tak tau).Aku rindu semua tentang dulu-dulu. Time blajar paling heaven (kot?).yelah!time blajar dulu memberi kenangan paliiiiinnggg indah buat aku. Jadi?

Jadi, sekarang aku rindu kawan-kawan aku okey!dan aku juga rindu Penang.sangat rindu.malah teramat rindu.



4 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...