KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Sunday, January 2, 2011

terperangkap dalam hati

Bila kau sudah terbiasa dilayan manja setiap masa.makan bersuap.tidur berulit.sakit bergosok.kau tak pernah kenal erti lelah.dilayan seperti permaisuri.dijaga seperti puteri.dijunjung dijulang pagi petang.malah kau tak pernah merasa takot kehilangan. Setiap kemahuan menjadi kepunyaan.ditatang dimewah dengan kasih sayang. Menerima walaupun seringkali tak memberi.

Setiap ungkapan sayang dan dirindu diambil endah.didengar hanya pada sipi telinga. Kasihnya meluas.tak akan pernah surut.tak akan.

Begitu pasti.sehingga kau kehilangan.kau rasa peritnya.tiba-tiba tempat kau bersandar selama ini hilang.kau mula goyah.kadang-kadang rebah tapi sudah tak berangkat lagi.sayap kau patah.dulu kau rasa bertuah didamba setap detik tapi kini kau lemah.egomu patah.

Kau belajar bangun sendiri.walaupun kau sendiri lemas dalam langkah yang atur sendiri.kau belajar melupakan.kau juga belajar menyakiti.sehingga kau rasa puas.

*Kau katakan mencintaiku cinta buta

*kau katakan merinduiku rindu gila

*Kau katakan kasih sayang tak berharga

*Mengapa baru kini kau luahkan

*Aku redha andai kau jauhkan diri

*Membawa hati dan mimpi

*Membiasa hidup sendiri

*Aku redha walaupun dada berburai

*Jiwa tak biasa menduga

*Betapa cinta padamu

*Oh kasih jangan kau persiakan waktu

*Maafkan aku tak berdaya

*Mencinta bagai ku janjikan

*Aku redha untukmu yang aku cinta

*Demi kebahagiaan kita

*Mungkin kan kekhilafanku

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...