KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Monday, January 24, 2011

.:apabila tekak masih lagi boleh merasa:.

Betolla orang cakap, makanan tu pengerat kasih sayang..tapi mestila makanan yang sedap-sedap aja.kalu makan nak muntah balik tu pekebendanya nak erat kasih syg..hoho..

Kau pegi mana-mana pun serata dunia, kalau hati kau dah terjatoh kat makanan tuh pasti kau datang balik cari tempat tu kan..ataupun kau akan mengidam sepanjang hayat kau..haha..sebenarnya aku cakap pasal diri aku..kakaka..

Jatoh hati pada makanan ni lebih parah dari jatoh hati kat makhluk Tuhan..jatoh hati kat makhluk Tuhan kalau kecewa boleh lupakan begitu aje..carik yang lain..apa susah kan?kan..kan..tapi kalau sekali jatoh hati kat makanan nih hari-hari terbayang weh..meleleh-leleh air liur..tak dapat tak sedap duk..pasti teringat sepanjang masa..disebabkan hati kau dah terdetak-detak cuba dapatkan makanan itu, makanya kau akan berusaha mencari di serata alam untuk puaskan nafsu makan kau tu..tak cukup dengan itu, kau juga mulalah memegang segala benda kat dapur tu untuk tunjukkan kononya kau boleh masak..HA-HA...tapi tak jadi wehhhhh!!!!!aku kecewa..parah2..

Sape kata aku bukan hantu makanan???sape??sape??

Sebenarnya hati aku dah tertinggal kat Penang..huhu..bukan jatoh hati kat makanan mamak ataupon nasi kandar tuh..tapi jatoh hati kat satu makanan jawa kat Penang tuh...sekarang dah berada jauh dari negeri tercinta itu..makanya berdouble-doublelah kekecewaan aku bila kat klantan ni aku tak jupe pon restoren yang ada makanan jawa..(belum jupe lagik kot!)akan berusaha..HA-HA.

Alahai...teringinnya nak makan pecel lele tuh..mana nak carik kat sini..=(

Takpelah, tak dapat makan pom takpe..tengok jelah gambar ni..

yummy..yummy..

Macam senang je kan nak buat.huhu..goreng ikan keli tu pastu buat sambalnya..tapi sambalnye tu yang payah nak buat..bukan payah cumanya rasanya tak sama ngan yang kat kedai Penang tuuuu..nak yang tuuuuuuuu jugaaaaakkk!!!!

Satu lagi makanan yang boleh buat perutku kecur...meh tgok meh..

wah!!tebeliak bijik mate..meleleh-leleh air liur..

Ini kari pari..kari pari yang teramat-amat best penah aku makan kat food court midvalley..ckang dah tak menjumpai keenakkannya lagi walopun ader jual kat bazaar ramadhan..langsung tak sedap yang tu..huhuhu..

makanan-makanan nie melaparkan perut aku jerr..harap-harap tido malam tak termimpi kan makanan-makanan nih..hihihi..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...