KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Monday, December 20, 2010

Sila Senyum.blerkk!!

Header di atas kelihatannya amat tidak matang, kan?HA-HA.sebab tetiba ada bas sekolah kaler kuning kat situ.walaupun begitu ianya amat cumil sekali.Huh?!Abaikan.

Saya cepat berubah!Ini ayat penyata ok.Eh, tidak.ini ayat yang menunjukkan ketegasan di situ.Ayat penyata tidak menunjukkan emosi.Bahasa Melayu saya pernah gagal masa di tahun pertama pengajian.Ha-Ha.Amat tidak relevan sekali bukan?Dan menyebabkan saya gagal untuk menerima biasiswa JPA.Bodohlah kau!Dan kegagalan itu menyebabkan saya berhutang dengan pihak PTPTN sampai sekarang.hoho.Syabas batte..*Saya telah lari dari topic sebenar perbincangan.

Berbalik kepada ayat pertama diperenggan kedua itu.Main topic adalah B-E-R-U-B-A-H hati.Hari ini saya suka, mungkin esok dan lusa saya mula jemu.Sila lihat bukti kejemuan saya apabila saya telah bertukar ke header baru dan mungkin background blog pula selepas ini.Itu semestinya

Salah satu penyebab utama kejemuan saya adalah ....


..........


..........


..........


sila taip sendiri..HA-HA.


Ok, saya bagi jawapan.

1-Bila ada persaingan samada secara langsung mahupun tidak.Bila saya rasa DIA punyer lagi chantek dari saya punyer.mestilah saya rasa eeeeee...geramnya aku..haha..ok-ok..tidak begitu sebenarnya..yang sebenarnya saya melihat kekurangan saya sendiri apabila dicompare dengan yang lain.Bila ada sesuatu yang lebih sempurna dari kepunyaan saya sendiri, saya amatlah bersedih hati.Dalam apa jua hal sekali-pun!

2-Sesuatu yang menjadi keinginan serta harapan tidak dipenuhi dengan jalan yang sepatutnya.Saya amat berduka cita dan berhati lara jika keadaan sedemikian berlaku.Hari-hari yang ke-seterusnya menjadi amatlah kelam dan kusam.sehingga punahlah semua harapan dan impian.Hari-hari dipenuhi rasa sedih yang tiada berkesudahan.(Gila ke hapa?)*emosi lelebey pulak.

3-Tahap kesabaran telah berada dipenghujung jalan.Menyebabkan saya sudah tidak mampu lagi bersabar dan dengan kata lain PUTUS ASA dan TAWAR HATI.*ohh!!be strong gurl.You’re good enough.(Monolog dalaman)


Cukuplah bagi 3, dah penat dah nak pikir-pikir bagai..Secara konklusinya S-A-Y-A A-M-A-T T-ID-A-K P-U-A-S H-A-T-I dengan kehidupan saya yang dirasakan macam telah mendatar.sila pahamkan penyataan tersebut.Mendatar itu seperti ini---> ------------------(graf untuk orang yg tiada denyutan nadi)

Zaman skang ni dah tak sama macam dulu.Zaman belajar dulu amat-amat sangat syok walopun ader gak time kemalasan melanda menyebabkan ponteng kelas..huhu..Tapi taklah sekritikal time sekarang.time skarang yang rasa macam dah lemas cuma tunggu masa nak mati jer.


Tolonglah!Semuanya macam tak kena jer.*Sigh


Ah.Tolonglah jangan begini.


Nak balik zaman dedolu.


Nak jugak!!!!


Tempat bersandar juga dah takde.Sangat tak best hidup sekarang.’(T_T)





P/s:Kesat air mata.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...