KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Friday, October 8, 2010

kalau.

kalu aku diberi peluang sekali jer lagi..sekali jer..aku nak balik semula kat tempat aku mula-mula merasa nak bangun.aku akan atur langkah perjalanan aku baikk punyer..supaya aku tak langgar orang..supaya aku tak jatoh menonggeng..supaya yang mati dapat hidup lebih lama..supaya yang baru nak belajar melihat dunia tak tercemar dengan pandangan dunia yang penuh dengan dosa dan noda..supaya aku tak pernah rasa apa itu sakit..supaya hidup aku sentiasa ada rasa bahagia..

tapi mana mungkin mengubah takdir..apa yang tertulis itu yang terlaksana..demmm..aku taknak..tak best langsung kot hidup aku ni.

kalaulah kau pensil dan aku pemadam.kalaulah kau dakwat dan aku liquid paper.kalaulah kau kotoran dan aku varnish..kalaulah aku boleh lupakan segala..hidup aku tak terikat dan tersekat..kalaulah hanya wujud satu dan tiada kedua..kalaulah perbandingan itu tak pernah wujud..kalaulah rasa sangsi itu makanan yang senang untuk dikunyah..kalaulah rasa sakit tu boleh heal pakai antibiotik..hidup semudah abc..tak secompleks charles law tak sesulit hukum alam semesta..tak susah pening-pening kepala..

kalau hidup aku macam drama kat tv..dah tau ending cerita macam mana.boleh cut scene yang tak enak dan paste ngan yang lemak-lemak..tapi hidup tak macam tu kawan...

TERTEKAN!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...