KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Friday, August 6, 2010

mari menulis lagi

Blog ni macam sunyi jer kan.sepi..dah tak consistently update macam dolu-dolu.sekarang ni da macam abandon house je rupa.errr??.. siap bersawang berlalang..katak main lompat-lompat.ular main kejar-kejar dah kat sini.

Dah tak rajin nak meluah.simpan dalam-dalam.lepas mengeluh.mengeluh.mengeluh lagi.ehh..taknak la mengeluh.org ckp mengeluh banyak-banyak pendek umur.panjangkanlah umurku,aku tak kawen lagi..ehehe..

Malas nak tulis pasal hidup aku..bila aku cerita kat sini pastu ader la org persoal itu ini..macam dah tak private.taip sikit satu kampong tahu.anak-anak buah pom bukak baca sama.eeiii rimas tau tak..lebih baik duk diam-diam tak kaco org.ataopun.jeng3..jom create new blog.personal punya.org tak kaco.aku nak kutuk saper-saper pom takde siapa nak tahu.ok.itu dalam perancangan.tapi tak guna gak,bukan aku nak update selalu pom.dah malas nak bercerita tentang hidup.tentang cinta..haha..cinta??dan kerjaya.

Kisah cinta aku terlalu berliku-liku.satu kali aku kata i love u aku mengharapkan aku dapat beribu-ribu kali kata-kata yang sama.aku kan tamak.aku hanya kata sekali.dan sila percaya kalau saya kata saya sayang awak.tolong jangan pertikai apa-apa kerana saya rasa macam nak tarik balik jer kata-kata tu.bagi saya itu macam satu pelaburan.bila saya labur hati saya pada awak, saya mahukan keuntungan, sekali ganda, dua kali ganda malah berganda-ganda..bila saya mula rasa kerugian,saya akan berkira-kira untuk angkat kaki.

When i feel unsecured,unloved and didn’t get attention, aku akan mula reschedule balik my hati.dan cakap pada hati.oh,hati berhentilah memberi. Peduli apa saya.saya berhak tentukan hidup saya.

and never turn back.never!aku hanya memberi sekali sahaja.sila hargai saya.jadi jangan cakap saya kejam meninggalkan awak.sila jangan cakap saya pentingkan diri sendiri.jangan cakap saya tak pernah hargai kasih sayang yang telah diberikan.*sigh.

Saya sabar kalau saya rasa saya mampu lagi bersabar.tapi saya bukanlah sabar sangat.saya manusia yang punya rasa marah.dan saya akan marah kalau saya rasa saya perlu marah.sekian.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...