KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Saturday, June 5, 2010

.:lagi-lagi merepek:.

sebenarnya nak buat monitoring.tapi tersasul lak aku kat sini.hehe.sesaja tersasurkan diri.knapa bila kat gumah jer aku ase malas gila kot nak buat kerja opis.walopun pada hakikatnya semangat aku sangatlah berkobar-kobar gitu.boring kot duk terperap kat gumah tanpa melakukan sebarang aktiviti.itu yang rajin semacam jer buat balik kerja opis kat gumah.at least masa aku taklah terbuang tanpa melakukan apa-apa.terisi jugakkan.tapi..............bila da ader internet macam-macamla aku buat.monitoring tak bukak la pulak.

tau tak kalo aku bukak internet aku buat apa?selain berfacebook.hehe.ada la satu forum ni buat aku jatoh cinta.kalu dulu satu hari aku tinggal siap mengigau malam.haha.best sangat forum tu.tapi takley btau kat sini.nanti pecah rahsia aku sume orang googlekan.haha.macamle ramai sangat baca blog aku neh.kalu aku rasa nak menambahkan ilmu didada aku akan ke forum tu ler.tak pom nak melawan emosi yang susah nak dikawal ini.tempat aku belajar bagaimana menjadi sorang yang tabah dan sabar.hehe.sebab tu sekarang aku dah tak marah orang.wahaha.kalu termarah tu adalah minda dibawah sedar.

cuba korang google kan nama eikeshu.haha.tgokla apa yang akan kuar.haha.merepek meraban jer.







p/s:da pandai dah nak buh signature..hehe.cantik tak?boley dibanggakan jugakle. (-,-)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...