KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Wednesday, May 19, 2010

tambahkan gula dalam kopi pahit itu.semoga awak suka.

apa korang akan buat kalau korangnak sangatsangatsangat sesuatu yang menjadi idaman korang??
mestila usahaplusgigihtekunamanahdedikasi..dah-dah..tau dah jawapan tu.tak payah sebut satu-satu.memangla benda yang bukan jadik milik kita asyik duk meroyan mengidam benda tu jer..bawak kedalam mimpi gitu.hari-hari pikir benda tu.doa banyakbanyakbanyak.tapi bila dah dapat agak-agak perasaan menggebu macam dulu tu ada lagi tak?mungkin ada tapi mestila tak sesesesesesesesungguh yang dulu tu kan.kenapa?adakah sebabnya aku tak bersyukur atau..

hurmmm..kata dr tuah iskandar(cecece siapa nie???)selalunya kita akan nampak hak tui orang itu menarik.kalaulah aku dapat miliki dia.kalaulah itu aku yang punya.kalaulah.kalaulah dan kalaulah.tak habis-habis berangan.sedangkan orang lain asyik duk sibuk memuji kepunyaan kita.asyik juga mempunyai impian ingin memiliki yang kita adai punyai.adui.biasalah.belum dapat macam2-macam harapan dan impian.manusia kan.tak lari dari semua tu.dari keta kancil nak tukar ke keta myvi.da dapat myvi tingin vios lak.dari vios amboi gatai nak pakai merz.gilabapakaupunyaduit nak itu ini.kan kan.tak pernah puas.

begitu jugalah aku.tak salah kumpul simpan impian kan.ceh!!ayat cover utk diri sendiri yang comel.tapi kan....kalau lah...kalau..kalau..aku bilang kalau ok.haha.hakikatnya tak akan jadi papan kenyataan.paham tak.dari aku tak beruk berangan langsung baik aku berangan berak sikit-sikit,haha.alahai.kenapa dengan diriku ini.aku suka tapi aku derita.amboi.jangan senyum sinis yer.madu dalam hempedu..pahitnya.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...