KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Friday, May 14, 2010

.:monolog pecah dimulut:.

sangat weird bila tiba-tiba aku jadi orang penting dalam hidup seseorang yang pernah membenciku.juga sangatsangatsangat weird bila dia menangis apabila aku hilang* dalam hidup dia.menangis??berhargakah air mata itu ditumpahkan untuk orang semacam aku??untuk orang yang langsung tak ade nilai dalam hidup kamu.untuk orang yang langsung takde kaitan dengan kamu.oh.sgt weird ok.please jangan berlakon drama tv3 disini.iklan kamu tidak dibayar.sila cari port lain untuk berlakon.

hello awak.awk cari saya merata-rata??siap datang kelantan lg yer..alolololo.terharunya saya..haha..kenapa tiba-tiba awak jadi baik dengan saya nie.tak perlulah awak nak pelukcium bagai.saya tak pernah kisah apa yang jadi dengan persahabatan kita.Cukuplah sekadar saya kata Alhamdulillah Tuhan turn your life kearah yang lebih baik.macam mana sekali pun awak treat me like hell dulu saya tak pernah simpan dalam hati.baik tak saya?saya baik kan.Sebab tu awak cari saya balik kan sebab saya adalah seorang yang baik hati.Saya tak pernah berdendam.Saya juga tak pernah membenci awak.Dan saya juga yakin saya tak pernah mencari masalah dengan awak.Kalu ikutkan hati, saya boleh maki awak.saya boleh sumpah awak jadi selipar jepun.atau seumpama dengannya.tapi saya tak buat begitu sebab awak ader hak untuk suka ataupun tidak suka seseorang.Yang penting saya tahu saya benar.saya tak pernah buat salah pada awak.saya tak pernah memarahi awak.saya tak pernah sekalipun dalam hidup saya bercakap benda buruk-buruk pasal awak.sebab saya sentiasa menjaga hati kawan saya biarpun dia mengutuk saya.membenci.menghina.memburuk-burukkan saya.malah memboikot saya sehingga saya rasa tidak ada kawan dalam dunia nie.although there was very hard to let that time goes by.as nothing happen between us.

kecil hati?sakit hati?Sudah tentu semua itu saya rasakan.kerana awak satu-satunya kawan saya pada ketika itu.saya tiada siapa-siapa kecuali awak, bukan.kita spent time together.kita mengejar impian kita bersama-sama.membina masa depan yang kita idam-idamkan.bercakap tentang kejayaan.kita sama-sama memotivasikan diri kita.Letak gambar 'idola' masing-masing di meja.wah.begitu manis rasanya saat bersama.make a wish, wrote down on paper then kept it savely dalam stokin santa claus.do u remember all those things?manis bukan?

Tapi Tuhan yang tentukan kehidupan kita.Kemesraan kita ditarik.Salah saya dicari.Awak menghukum saya atas sebab yang saya tidak ketahui.Awak memburuk-burukkan saya pada family saya.Jahatkah saya?Hinakah saya pada awak.Apa salah saya?Adakah kerana Tuhan anugerahkan rasa kasih dan sayang dalam diri saya membuat awk memberi hukuman?Tidak adil bukan?

Mungkin awak membaca ini.Ya, sudah pasti.Tak elok rasanya berdendam.Saya maafkan kesalahan awak.mungkin dari kesalahan saya juga.Tapi cukuplah sekadar ini.Tak perlulah awak add facebook sy untuk jadi fren list saya.Tak perlu awak begging for my forgiveness.Juga tak perlulah awak menangis kerana saya.Simpan air mata awak untuk Tuhan.(kenyit mata).DIA yang lebih layak mendapat kekesalan itu.Saya tak pernah buang kawan-kawan.saya sayang semua kawan-kawan saya.Tapi saya lebih menyayangi kawan yang menghargai kehadiran saya.Just stay away from me.Jgn berkecil hati kalu saya tak approve awk as fren list facebook saya.kerana bukan awak saja yang sy tak approve.kat situ ader lagi 52 org yang sy tak approve.haha.Kerana saya hanya approve orang-orang yang penting saja dalam hidup saya.Orang-orang yang saya kira tak penting tu tak perlulah mengetahui status hidup saya.Oleh itu kawan-kawan semua yang belum lagi diapprove oleh saya, minta maaf yer.kalu saya tak approve tu paham-paham jer lah.(^-^)

Sebelum saya mengundurkan diri dari menaip entry yang tak habis nak baca nie.Izinkan saya untuk berkata.you should know your standard untuk judge people.Coz you're not good enough to judge and punish me.To make people respect, you need to respect them first.Awak pun bukannya baik sangat.lalalalala.





p/s:lembutnya ayat aku.rasa macam nak bunuh diri baca ayat sendiri.kehkeh.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...