KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Monday, May 31, 2010

sila bagi salam sebelum nak perli hidup org.buatlah lagi.

"amboi.cibuk nampak.sampai lupa nak msg *** .keja rajin-rajin.lupa soal kasih sayang.tentang kehidupan.fokus pada kerja.anggap kerja nie satu kehidupan dan dapat bagi ketenangan.dapat bagi satu anugerah.biar pecah otak.org lain biarlah.fikir apa org kat cine.utamakan kerja dulu.baru hidup aman"

aku dapat msg nie.terus hati membengkak.rasa nak campak jer henset kat dinding.kalu org tu kat depan mata aku nak jer hantuk-hantuk kpala dia kat dinding.biar berdarah hidung.keluar bijik mata.terkoyak telinga.lebam-lebamkan muka dia.patahkan tengkuk.potong kaki dan tangan buat sup kejam tak aku?haha.panas weh.panasssss...menggelegak hati nie.

nak jer aku balas.

"kamu pedulik apa.hidup aku kot.nak kerja sampai lebam pom suka hati mak tiri aku ler.gaji aku bukan kamu pom bayarkan.aku nak lupakan tentang apa-apa dan siapa-siapa pum terpulang pd aku.nak perli-perli hidup aku knapa.hidup aku,aku sendiri yang tanggung.kamu just lihat from the miror of me jer.tak duk kat tempat aku takpela.meh try duk cni rasa."**geram gile aku.

tapi tak jadi send msg tu.kerana aku seorang yang amat waras.bersabarlah wahai hati.gunakan akal yang rasional.dia nak cakap apa pom tentang hidup kau pedulikan.bukan dia yang tanggung hidup kau.hilangkan perasaan marah.tarik nafas dalam-dalam.lepas.dalam hati berkata jangan layan orang macam nie.nanti lagi merebak luka parah dihati.biarkan dia.biarkan.jangan sakitkan hati orang.biarlah dia sakitkan hati kau.asalkan dia puas.puaskah kamu?kutuklah lagi.bagi ayat yang lagi power dari tu.tak cukup power lagi tu.baru nak start enjin jer tu.tambah-tambah.silakan.



ops.hari nie sedikit bahagia.(^-*)'


p/s:semoga kamu puas mengutuk org.hidup aku ader org kesah ker?knapa kamu nak kesah!wtfish.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...