KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Thursday, April 8, 2010

erk..tagged..

hohoho.....kena tag..apele kak nur ni..org malas la nak jawap soklan byk2 ni..bg balik tag kat kat nur boley...kak nur simpan lah soalan tag tu..tanak jawap =)

tapi nati kak nur kecik ati pulak..dahle sedia kecik..hehehe..kang tak pasal2 aku kna makan selipar..minta maaf..tak terniat..haha..ok2 ila jawap le soalan2 tu..(dengan tidak ikhlas sekali)..hahaha..

ok straight to d questions lah ye..kang aku merapu lagi kat sini..

1.Thank & link the person that gave you the award

Terimas, kak nur

(^^) terharu~



2. pass this award onto 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic

1. .aku.patung.kertas (aku mula jatuh cinta dan memulakan aktiviti berblogging setelah berminat dengan penulisan beliau-tq siv.walopun diriku tidak mgenalimu..wahaha)

2. intanurulfateha (suka melihat kegembiraan dan kebahagiaan mereka)

3.arip

4.5.6.7.8.9.10-----> 15 tak tau nak buh saper dah..




3. Contact said Blogs and let them know they've won the award

awak..awak...sy tag awk..mehla



4. State 7 things about yourself.



1. suka bercakap sorang2..tapi aku bukan mental proble
m ok..cuma utk menenangkan hati.



2. tak suka sgt bermsg..kawan2 kalu aku tak reply msg tu bukan bermakna sy sombong yer..cuma menjimatkan kredit jer..haha



3. suka berangan..alahai..dia tu...dia..dia....argh!!!sedarlah kewujudan sy di sini..jgnla buat tak tau..



4. sangat suka menulis..pasal hati terutamanya..haha..jiwangkah aku



5. masa kat u dulu kwn2 bagi nick name lembu kat aku..haha..sebabnyer aku ni seorang yang sangat2lah blurrrrrrr....blurrrr mcm lembu..patutkah mereke???



6. saya masih single dan sedang mencari pasangan hidup...wahahahaha..buat iklan beb!!! =)



7. suka masak..tambah suka bila org puji aku masak sedap..walopun kadang2 jer masak..tp seronok tau masak memasak ni..ader sape2 nak try masakan aku tak??



ok.da cukup tujuh kan..hehehe...nak lebih2 nati emel kat saya yer...hehe..tak pom tulis komen ckp sy mahu mgenali anda dengan lebih mendalam..sila senaraikan seratus lagi watak anda..hahaha..poyo!

terraaa...teraaaaa...yapppa...

tenkiu..tenkiu...


1 comment:

  1. ish ish budak ni, mmg nk kene mkn slipar ni..award nye tak amik.alahaii!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...