KALAU SUKA FOLLOW, KALAU TAK SUKA?ADER AKU KESAH!haha =)

Tuesday, February 16, 2010

Selamat Datang Lata Tembakah..

Venue:Gathering budak2 smktm..
Date: 15th Februari 2010
Place : Hutan Lipur Lata Tembakah
Time : 9.30am- 7.00pm
Theme: Red warrior
Actor: Adli Helmi(leader), Asmidar Fahuzi(chef), Che Nurul Azni(asst), Mazila Abdullah(pengibas ayam), NurAzura(tukang buat lawak), NurAzimah(tukang gelak), Ieefa Cyura(co-pilot),Nazri(pengkritik ), Mohd Zaki(hakim), Ahmad Darmawulan(photograper), NurEzzazulianie(perasmi makanan), Aida Akhmal(follower), Hasrul(penguam bela), Zulaikha(artis).






Entry kali nie pnuh dengan gambo2...ader byk lagi gambor tapi dengan photograper..tak edit lagi kerana saiznyer begitu besor..hehe..

kesimpulan utk gathering pada hari ini adalah seronok sangat..tapi keletihan yang amat...nak bagi komen tentang mereka2 yang menyertai gathering ini..

adli helmi: drebar kitaorang..yang sangat mahir tentang tempat ini kerana telah beberapa kali kesini..buat lawak tak henti2..sakit perut kerana makan limau banyak sangat..pemurah kerana selalu belanja kami..kawan yang baik.

Ieefa Cyura : awek kepada adli helmi..seorang yang amat peramah sekali..baru pertamakali berjumpa tapi dapat menyesuaikan diri dengan kami dan mesra.

Che Nurul Azni : penjiwang..haha..jiwa romatik..Sentiasa termenung kerana teringat buah hati..

Asmidar : Tukang masak kami...ayam yang sangat sedap..thanks asmidar..mzila dah salin resipi nak buat ayam tu..=)

NurAzura: dia ni tak benti2 wat lawak..nak terkencing aku gelak..haha..mmg banyak mulut..

NurEzzazulianie: Pemalu..haha..agak2 kot..sebab tak banyak ckp tapi kadang2 boley jadi gila2..

Aida Akhmal: Sentiasa ikot jer orang...haha..Dia kawan baik aku...Juga jiran aku..tapi tak selalu jumpa kerana aku malas nak p jalan gumah dia...mak dia n mak aku best prenn...hahaha..

Zaki , Hasrul, Azimah: gila mereng diaoang nih..haha..aku tak tahan gelak weh..

Ahmad Darmawulan: Photograper kitorang...pose yang macam2..aduhhhh...nantikan kemunculan gamba2 kami yang menarik dari dia..

Aku: hehehehe...no komen...sentiasa tersenyum....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...